رمزارز نیوز
1402/03/20
15:25
آیا شیبا اینو همچنان سوددهی دارد؟

شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین قربانیان در بازار خرسی رمزارزها بوده است، به طوری که ارزش آن در مقایسه با اوج… مطالعه مطلب ...

شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین قربانیان در بازار خرسی رمزارزها بوده است، به طوری که ارزش آن در مقایسه با اوج تاریخی خود بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است. از آنجایی که شیبا به دلیل روند نزولی حاکم بر بازار رمزارزها، به سرعت ارزش خود را از دست داد، تعداد آدرس‌هایی که موجودی میلیون دلاری از این ارز را در اختیار دارند نیز کاهش یافته است.


به گزارش رمزارز نیوز، تعداد آدرس‌های شیبا که حداقل ۱ میلیون دلار از توکن‌های SHIB را در اختیار دارند، به ۱,۲۰۷ آدرس کاهش یافته است. این آدرس‌ها روز به روز در حال کمتر شدن هستند و یکی از دلایل عمده این کاهش هم این واقعیت است که شیبا پشتیبانی خود را در ناحیه ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار از دست داده و قیمت آن شاهد افت بیشتری است.


در حال حاضر، تعداد کل کیف پول‌هایی که حداقل یک میلیون دلار شیبا دارند، تنها ۰.۱ درصد از کل دارندگان آن را تشکیل می‌دهد. در این میان، لازم به ذکر است که تنها ۱۱ درصد از کل سرمایه‌گذاران این رمزارز در حال حاضر در وضعیت سوددهی هستند. ۱.۳ میلیون دارنده شیبا که بالغ بر ۸۶ درصد از جامعه آن را تشکیل می‌دهند، با توجه به قیمت فعلی در ضرر هستند و ۳ درصد نیز در وضعیت خنثی قرار دارند.


خلاصه ای از توکن شیبا

برای مقایسه بهتر، با نگاهی به داده‌های پلتفرم IntoTheBlock متوجه خواهیم شد دوج کوین (DOGE) که رقیب جدی شیبا است، در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از سرمایه‌گذارانش را به سود رسانده است. در این میان، سودآوری بیت کوین و اتریوم برای صاحبانشان نیز به ترتیب ۶۲ و ۶۵ درصد گزارش شده است.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۶۳ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹.۵ درصد افت دارد. ارزش بازار آن در حال حاضر تقریبا ۳.۷۵۷ میلیارد دلار است که آن را به هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می‌کند.


انتهای خبر

0
0