فارس نیوز
1400/05/06
14:13
صعود ۲۰۰۰ دلاری بیت کوین در بازار جهانی / امروز هم بازار مجازی‌ها سبز بود

در حالی که روز گذشته شاهد ریزش بازار ارزهای مجازی بودیم، اما امروز بیت کوین حدود ۲ هزار دلار رشد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بیش از ۲ هزار دلار نسبت به دیروز بالا رفت و هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۷۳۵ دلار دست به دست می‌شود.


این قیمت نسبت به هفته پیش ۲۹ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۷۴۴ میلیارد دلار رسانده است. همانند دو سه روز گذشته امروز هم بازار بیت کوین حجم خوبی خورد و با جابجا شدن ۹۵۲ هزار بیت کوین ۳۷ میلیارد دلار در این بازار پول خرج شده است. تعداد بیت کوین های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۱ عدد رسید.


در حالی که بیت کوین ۶.۵ درصد بالا رفت اتریوم ۴ درصد رشد کرد و به ۲۳۰۵ دلار رسید. باینانس کوین هم ۳.۳ درصد و کاردانو ۳.۵ درصد افزایش قیمت داشتند و به ترتیب هر کدام ۳۱۵، و ۱.۳ دلار در حال دست به دست شدن هستند.


ریپل شاهکار رشد امروز قیمت بود و حدود ۱۶ درصد بالا رفت و ۷۲ سنت قیمت‌گذاری شده است. دوج کوین هم ۴.۴ درصد افزایش قیمت داشت و ۲۱ سنت در حال دست به دست شدن است.


به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز ۵.۲ درصد رشد کرده و ۱۵۴۵ میلیارد دلار رسیده است. در این بازار حدود ۱۰۰ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۷۱ نوع رسیده است.


انتهای پیام/


انتهای خبر

0
0