آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
08:50
ترا(LUNA) به رکورد قیمت جدیدی دست یافت

در حالی که رمزارزهای بزرگی از قبیل بیت‌کوین…

در حالی که رمزارزهای بزرگی از قبیل بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در محدوده های ثابتی رنج می زنند، رمزارز ترا (LUNA) علنا برخلاف روند کلی بازار ارزهای دیجیتال حرکت می کند. LUNA مجددا ۱۰ درصدی دیگر افزایش یافته و با عبور از سطح ۸۱ دلاری ، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.


سود هفتگی LUNA به میزان ۳۱ درصد می رسد. بدین ترتیب ، این آلت کوین در بین ده رمزارز برتربازار قرار دارد و از پلکادات (DOT) پیش می گیرد. بر اساس نمودارهای تکنیکال، LUNA از مرز ۸۰ دلاری ، با قدرت عبور کرده است که حاکی از احتمال ادامه روند صعودی آن در روزهای آینده است.


گفتنی است که پلت فرم Terraform Labs درحال تبدیل شدن به یک مرکز قدرتمند برای اکثر پروتکل های DeFi است. ران نوینر(Ran Neuner)، تحلیلگر و معامله گر محبوب ارز دیجیتال عنوان کرد که معادل یک میلیارد دلار Terra LUNA در بستر استخرهای ASTROPORT قفل شده است.


این عوامل تکینکال ، نقش حائز اهمیتی را در راستای پیوستن بازیکنان بیشتر به این شبکه، ایفا می کنند. علاوه بر آن، این میزان LUNA قفل شده به مدت یک سال حفظ خواهد شد. این یک نقطه عطف بزرگ برای آزمایشگاه های Terraform است.


ترا از نظرارزش کل قفل شده (TVL) ، از زنجیره هوشمند بایننس پیشی می گیرد


پلتفرم Terraform Labs به یک نقطه عطف دیگر از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) رسیده است. ترا با ۱۷.۲ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده ، پس از اتریوم در جایگاه دوم قرار دارد و از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) عبور کرده است.


همچنین ، ASTROPORT با اعلام۱ میلیارد دلار ارزش قفل شده، منجر به چنین تحولی در این شبکه شد. نکته قابل توجه بعدی ، این است که ترا (LUNA) در مقایسه با زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ،دارای تعداد پروتکل های بسیار کمتری است.


شبکه Terra در حال حاضر دارای ۱۳ پروتکل فعال است، درحالی که BSC بالغ بر ۲۲۲ پروتکل را دربرمیگیرد. با این حال، قرار است بالغ بر ۱۴۰ پروتکل در سال آینده به شبکه Terra وارد شوند.


ترا(LUNA) یکی از آلت‌کوین‌های تحول برانگیز در سال جاری میلادی بوده است. قیمت این رمزارز در ابتدای سال ۲۰۲۱ ، کمتر از ۱ دلار بود و از اول سال تابه حال ، ۸۸ برابر افزایش یافته است. به احتمال زیاد ، LUNA در سال ۲۰۲۲، در بین پنج رمزارز برتر قرار دارد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0