رمزارز نیوز
1402/09/03
13:00
توصیه جیم کرامر به خرید بیت کوین؛ آیا BTC با خطر سقوط مواجه است؟

قیمت بیت کوین (BTC) از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش چشمگیر بیش از ۱۲۰ درصدی بوده است. به همین دلیل، جیم… مطالعه مطلب ...

قیمت بیت کوین (BTC) از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش چشمگیر بیش از ۱۲۰ درصدی بوده است. به همین دلیل، جیم کرامر، سرمایه‌گذار و مجری برنامه Mad Money در شبکه CNBC، اخیرا پیشنهاد کرده که علاقه‌مندان به بیت کوین، باید خرید این ارز دیجیتال را مدنظر قرار دهند.


همان‌طور که پیش‌تر هم در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده بود، کرامر تاکنون نظرات و پیش‌بینی‌های بی‌شماری را درباره بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال بازار ارائه کرده و بسیاری از اوقات، این پیش‌بینی‌ها برعکس از آب درآمده‌اند.


برای مثال، در دسامبر سال ۲۰۲۲، او به افراد توصیه کرد که موقعیت‌های رمزارزی «افتضاح» خود را بفروشند، با این استدلال که هرگز برای خروج از این اکوسیستم دیر نیست. با این حال، ارزش بیت کوین پس از آن مشاوره، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.


در اوایل همان سال، کرامر پیش‌بینی کرده بود که اصلاحات بازار به پایان رسیده و به مردم پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را افزایش دهند. با این حال، سال ۲۰۲۲ برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال سودآور نبود و شاهد فروپاشی‌های شدیدی مانند سقوط اکوسیستم ترا و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX در آن سال بودیم.


به همین دلیل، به دنبال توصیه اخیر کرامر به خرید بیت کوین، برخی از سرمایه‌گذاران اکنون نگران واکنش معکوس و اصلاح بالقوه قیمت این ارز دیجیتال در آینده نزدیک هستند!


انتهای خبر

0
0