اقتصاد آنلاین
1399/04/02
10:46
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به چهار هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.


تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «وآیند»، «فملی» و «خودرو» و در صفوف فروش «کفپارس»، «غویتا» و «تملت» در نوبت انتظار است و حجم صف سهام بانک آینده به ۲.۴ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان (۳۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۴۰ میلیارد تومان (۷۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.


علاقه‌مندان به گروه‌های ‘بانک‌ها و موسسات اعتباری’ و ‘فلزات اساسی’ بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند ۷۵۰ میلیارد تومان و ۶۵۴ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه ‘سایر محصولات کانی غیرفلزی’ با فشار فروش ۱۵۳ میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۳ درصد از شش هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۶ درصد است یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.


بورس
انتهای خبر

0
0