آکادمی هلاکوئی
1401/04/07
10:30
راه اندازی ADAStake، یک پروتکل سهامداری غیرمتمرکز و مقیاس پذیر در کاردانو

استیکینگ ارزهای رمزنگاری شده به کاربران این امکان…

استیکینگ ارزهای رمزنگاری شده به کاربران این امکان را می دهد که در حین ذخیره یا سرمایه گذاری دارایی های خود برای یک زمان خاص، جوایز و مزایایی کسب کنند. با استقرار یک استخر و پروتکل استیکینگ ، بسیاری از رمزارزها امکان نگهداری دارایی ها را فراهم می کنند، جایی که کاربران در طول زمان پاداش نرخ درصدی یا درآمد انفعالی دریافت می کنند.


در همین حال، پروتکل های دیفای برای ارائه طیف گسترده ای از خدمات مالی، از وام دهی و استقراض گرفته تا مبادله توکن ها و معاملات مشتقات توسعه یافته اند. این امر پروتکل های دیفای را بسیار محبوب کرده است زیرا درجه بالایی از امنیت و شفافیت را ارائه می دهند.


ADAStake ساخته شده است تا امکانات خود را برای همه در دسترس قرار دهد. این پلتفرم استیکینگ یک پروتکل سهامداری غیرمتمرکز و مقیاس پذیر ساخته است که می تواند توسط هر کسی در سراسر جهان استفاده شود.


پروتکل آدا استیکینگ به کاربران این امکان را می دهد که توکن های خود را در هر تعداد از استخرهای شرکت کننده به اشتراک بگذارند و بر اساس سهام خود جوایزی کسب کنند. این پلتفرم متعهد است که استیکینگ را برای همه آسان و در دسترس قرار دهد تا همه بتوانند در رشد شبکه ADA شرکت کنند.


معماری پروتکل مالی پیشرفته


آدا استیک یک پروتکل سهامداری غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است که به کاربران امکان می دهد برای قرار دادن توکن های خود پاداش دریافت کنند. این پروتکل به گونه ای طراحی شده است که مقیاس پذیر و آسان برای استفاده باشد و به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به اجرای زیرساخت سهام خود، جوایزی کسب کنند. آدا استیک همچنین در حال کار بر روی یکپارچه سازی با سایر خدمات مبتنی بر کاردانو است تا یک تجربه سهامداری جامع را برای کاربران فراهم کند.


پروتکل آدا استیک موج جدید نقدینگی مالی منعطف را با ارائه لایه ای برای تایید سهام فوری، APR خودکار، امنیت بالا و نقدینگی نیرو می دهد. این امر باعث ایجاد بازار کارآمدتر و موثرتر و همچنین ایجاد امنیت و شفافیت بیشتر می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0