آکادمی هلاکوئی
1401/02/26
20:00
جمع آوری سرمایه ۶۰ میلیون دلاری توسط Voyager Digital

پلتفرم معاملاتی رمزارزها، Voyager Digital (VOYG)، سرمایه ای…

پلتفرم معاملاتی رمزارزها، Voyager Digital (VOYG)، سرمایه ای به ارزش ۶۰ میلیون دلار در یک عرضه خصوصی با قیمت ۲.۳۴ دلار به ازای هر سهم، به رهبری Alameda Research جمع آوری کرده است.


این دور عرضه همچنین شامل مشارکت Galaxy Digital، Blockdaemon و Digital Currency Group بود. بانک سرمایه گذاری BTIG تنها نماینده فروش بوده است.


ویجر گفت که شرکت، نقدینگی بیش از ۲۲۵ میلیون دلار، حدود ۱۷۵ میلیون دلار نقد و ۵۰ میلیون دلار دیگر در قالب رمزارز خواهد داشت، تا زمانی که این عرضه به طور کامل تکمیل شود. انتظار دارد از عواید آن برای اهداف عمومی شرکت استفاده کند.


این شرکت همچنین درآمد ۱۰۲.۷ میلیون دلاری را در سه ماهه سوم مالی منتهی به ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) گزارش کرد که ۷۰ درصد نسبت به دوره قبل از آن رشد داشت. با این حال، زیان عملیاتی آن به ۴۳.۰ میلیون دلار در مقایسه با درآمد ۲۹.۸ میلیون دلاری در سال قبل افزایش یافته است.


این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: “با تغییرات اخیر در مدل پاداش ما و پرداختن فعالانه به ساختار هزینه خود برای اطمینان از استفاده کارآمد از سرمایه، ما در حال تلاش برای رسیدن به هدف بازگشت به درآمد عملیاتی مثبت، پس از اضافه کردن جبران خسارت مبتنی بر سهام، در اوایل سال ۲۰۲۳ هستیم.”


مجموع دارایی های پلتفرم آن از ۶.۰ میلیارد دلار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) به ۵.۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.


کریس آلن، تحلیلگر تحقیقاتی Compass Point، روز دوشنبه در یادداشتی به مشتریان گفت: این لیست شدن خصوصی “به یک محیط عملیاتی چالش برانگیز اشاره می کند.” آلن رتبه خرید و هدف قیمت ۱۴ دلار کانادا (۱۰.۸۳ دلار آمریکا) را برای سهام حفظ کرده است.


سهام وویجر در فهرست تورنتو که در روز جمعه با قیمت ۴ دلار کانادا بسته شد، در روز دوشنبه تا ۱۳ درصد کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0