آکادمی هلاکوئی
1400/01/23
12:51
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۳ فروردین)

نوسان قیمت بیت کوین در حدود ۶۰ هزار…

نوسان قیمت بیت کوین در حدود ۶۰ هزار دلار


ارز رمزنگاری اول بازار همچنان به تلاش خود برای غلبه بر مقاومت ۶۰۰۰۰ دلاری ادامه می دهد. همانطور که روز شنبه گزارش شد، ظاهرا این تلاش ها نتیجه بخش بوده است زیرا این ارز توانست به بالاترین قیمت ۳ هفته خود یعنی ۶۱۲۰۰ دلار برسد.


با این حال، روز یکشنبه داستان کمی متفاوت بود، زیرا بیت کوین به سرعت در فاز اصلاح قیمت قرار گرفت و حتی به پایین ترین سطح روزانه خود در ۵۸۵۰۰ دلار رسید. با این وجود، گاوها دوباره با دردست گرفتن کنترل بازار توانستند این ارز رمزنگاری شده را به بالا هدایت کنند.


در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به شدت در این منطقه در نوسان بوده است و حتی بالاترین قیمت روزانه خود را در حدود ۶۰۷۰۰ دلار ترسیم کرد (در Bitstamp). به دنبال چند افت و خیز دیگر، BTC دوباره با عبور از این مقاومت مهم به سطح فعلی ۶۰۷۵۱ دلار رسید.


گرچه با وجود افزایش ۱.۵ درصدی در یک روز، دامیننس بیت کوین دوباره کاهش یافت. معیار مقایسه ارزش بازار BTC با سایر دارایی های رمزنگاری پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۲ ساله خود تا ۵۴٪ کاهش یافته است.


درخشش بایننس کوین


وضعیت اکثر کوین های جایگزین تا حدودی مشابه بوده است. اتریوم با افزایش ۲.۴٪ در این مسیر پیشرو است و در حال حاضر با قیمتی حدود ۲۱۹۰ دلار ترید می شود.


Polkadot (۲.۷٪) ، Uniswap (۸.۷٪) ، Chainlink (۴٪) به رنگ سبز هستند ، در حالی که ریپل (۴.۵-٪) و استلار (۶.۶-٪) به رنگ قرمز هستند.


بازار 23 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (23 فروردین)بازار 23 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (23 فروردین)

همانطور که در چند هفته گذشته شاهد بوده ایم، عملکرد بایننس کوین از همه کوین های جایگزین بهتر بوده است. این توکن با افزایش ۲۰٪ دیگر در یک روز و ۶۵٪ رشد در یک هفته، موفق به ثبت رکوردی تازه در حدود ۵۷۵ دلار شد. شایان ذکر است که کمتر از سه هفته پیش، BNB تا ۲۲۵ دلار کاهش یافت. با توجه به این موضوع، این ارز از ۲۵ مارس (۵ فروردین) ۱۵۵ درصد رشد را شاهد بوده است.


Voyager Token (۳۳٪), KuCoin Token (۲۷٪), Pancake Swap (۱۵٪), BTMX (۱۵٪), Holo (۱۴٪), Huobi Token (۱۳٪), Decentraland (۱۲٪) و Dogecoin (۱۱٪) از دیگر ارزهای صعودی امروز هستند.


ارزش تجمعی کل دارایی های دیجیتال از پایین ترین رقم دیروز، ۸۰ میلیارد دلار بیشتر شده و یک بار دیگر به ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0