بورس پرس
1402/08/23
00:00
فرار از زندان دختر وزیر اسبق صنعت و طرف حساب هلدینگ بورسی تکذیب شد

دادستانی تهران، شایعه متواری بودن دختر وزیر اسبق صنعت را تکذیب و اعلام کرد: وی با حکم ۲۰ سال حبس در زندان اوین است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دادستانی تهران، شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده را تکذیب و اعلام کرد: این محکوم اقتصادی در زندان اوین بوده و متواری بودن وی کذب محض است.


نعمت زاده مدتی پیش طبق قانون و بر اساس زمان مقرره قانونی، مرخصی رفته بود و متعاقب آن مدتی غیبت کرد که در همان مقطع بلافاصله حکم جلب وی صادر، بازداشت و روانه زندان شد. بابت مدت زمان غیبت هم علیه وی اعلام جرم شد که درحال رسیدگی است.


این محکوم اقتصادی وثائق سنگینی داشته که با دستور دادستانی بلافاصله پس از غیبت غیر موجه ضبط و جلب وی هم توسط گروه عملیات دادستانی تهران انجام شد.


بر اساس این گزارش، علی خضریان عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس درباره آخرین وضعیت این پرونده در فساد شرکت دارویی رسافارمد، گفت: وی اصلا در زندان نیست و شاکیان هنوز به حقوق نرسیده‌اند.


شرکت‌های بورسی و فرابورسی داروسازی فارابی، زهراوی، کاسپین تامین، لابراتورهای رازک و پارس دارو از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی تیپیکو، علیه شرکت دارویی رسافارمد با مالکیت شبنم نعمت‌زاده طرح شکایت کردند که به دلیل ارتکاب مجموعه‌ای از جرائم اقتصادی، انجام و به تحمل ۲۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0