اقتصاد نیوز
1400/06/31
15:45
🔴طلا چشم‌انتظار جلسه فدرال رزرو/ افزایش دامنه نواسان بیت‌کوین و اتریوم/ گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی ▫️اقتصادنیوز: بازار طلا فر...

🔴طلا چشم‌انتظار جلسه فدرال رزرو/ افزایش دامنه نواسان بیت‌کوین و اتریوم/ گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی



▫️اقتصادنیوز: بازار طلا فردا انتظار نتیجه جلسه فدرال رزرو را می‌کشد. شروع تیپرینگ در موعد مقرر می‌تواند قیمت طلا را پایین بکشد و تعویق تیپرینگ به خاطر حمایت از بازار سهام می‌تواند یک شوک مثبت به قیمت طلا وارد کند.




▫️ قیمت طلای جهانی در معاملات روز گذشته افزایش یافت و رقم‌هایی بالای ۱۷۸۰ دلار را به ثبت رساند. قیمت طلا در پایان معاملات روز گذشته ۱۷۷۴ دلار بود. قیمت طلا در اولین ساعات معاملات امروز در دامنه‌ای محدود نزدیک به مرز ۱۷۸۰ دلار نوسان می‌کرد و در ساعت ۱۲ و ۴۳ دقیقه ظهر به وقت ایران روی ۱۷۷۴ دلار قرار داشت.



▫️تغییرات قیمتی بیت کوین در ۲۴ ساعت و ۷ روز گذشته منفی بود. قیمت این ارز دیجیتال در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه عصر به وقت ایران در حوالی ۴۲ هزار و ۲۲۱ دلار قرار داشت و سرمایه آن به ۷۹۵ میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ هزار و ۳۰۸ و کمترین قیمت آن ۳۹ هزار و ۷۸۸ دلار بود و این دو رقم حدود ۱۰ درصد اختلاف داشتند.



#طلا #رمزارز


@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0