آکادمی هلاکوئی
1400/11/07
09:30
متامسک اولین راه حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره ای خود به نام Cactus Custody را ادغام کرده است

بازوی سازمانی متامسک(MetaMask) متعلق به Consensys اولین راه…

بازوی سازمانی متامسک(MetaMask) متعلق به Consensys اولین راه حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره ای خود به نام Cactus Custody را ادغام کرده است.


موسسه متامسک (MMI) در ابتدا با Cactus Custody متعلق به پلتفرم خدمات مالی ارز دیجیتال Matrixport در اکتبر سال گذشته(مهر ۱۴۰۰) شریک شد تا ویژگی “DeFi Connector” خود را در مجموعه خدمات MMI بگنجاند.


ادغام کامل با MMI در ۲۶ ژانویه(۶ بهمن) اعلام شد و ویژگی Cactus Custody اکنون اتصال چند زنجیره ای به تمام زنجیره های ماشین مجازی اتریوم (EVM)، زنجیره های جانبی و پلتفرم های لایه ۲ پشتیبانی شده توسط MetaMask مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس،آوالانچ،سلو(Celo) و متیک در اختیار مشتریان نهادی قرار می دهد.


ویژگی DeFi Connector همچنین جنبه‌های امنیتی و انطباق بیشتری مانند مسیرهای حسابرسی برای تراکنش‌های انجام‌شده در MMI، حفاظت از کلید خصوصی و فرآیندهای «تایید مبتنی بر نقش» در طول تعامل با پلت‌فرم‌های DeFi را فراهم می‌کند.


MMI در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹)توسعه یافت و کیف پول آن با Metamask متفاوت است زیرا با ویژگی های امنیتی، انطباق و نگهداری اضافی که برای تعداد فزاینده موسساتی که به DeFi هجوم می آورند، یکپارچه شده است. هدف این محصول این است که سرمایه گذاران نهادی را از داخل کیف پول MMI خود در معرض کل اکوسیستم DeFi قرار دهد.


MetaMask تعداد کاربران فعال ماهانه خود را از آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) بیش از دو برابر کرده است و وب سایت آن در زمان نگارش این مقاله این رقم را بیش از ۲۱ میلیون نفر اعلام کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0