آکادمی هلاکوئی
1400/03/11
01:00
تنها کاردانو توانست این ماه را به رنگ سبز به پایان برساند

بیت کوین در مسیر ثبت یکی از بزرگترین…

بیت کوین در مسیر ثبت یکی از بزرگترین افت های ماهانه خود در کل تاریخ کریپتو قرار دارد.


در حال حاضر این رمزارز در صرافی Bitstamp با قیمت ۳۶,۷۵۰ دلار معامله می شود که تقریبا ۳۶.۵ درصد از قیمت باز شده ی ماه قبل پایین تر است. این سومین افت بزرگ قیمت بیت کوین تنها پس از سپتامبر ۲۰۱۱ (شهریور ۱۳۹۰) و نوامبر ۲۰۱۸ (آبان ۱۳۹۷) است.



بزرگ ترین رمزارز بازار پس از تغییر رفتار تسلا در شیوه پرداخت با آن ، توییت های ناخوشایند ایلان ماسک و همچنین برخورد شدید دولت چین با استخراج رمزارزها ، سقوط قابل توجهی را تجربه کرد.


در این بین، اتریوم در مقایسه با بیت کوین بسیار بهتر عمل کرده است. همچنین کاردانو علیرغم طوفانی بودن بازار بتوانست قیمت خود را به خوبی حفظ کند.


ریپل با پس گرفتن سطح قیمت ۱ دلاری خود ، به دنبال عقب نشینی با یک کندل قرمز است . البته این کاهش قیمت هادر مقایسه با سقوط ۶۶ درصدی دسامبر (آذر ۱۳۹۹) ریپل در واکنش به دادخواست SEC ، کمرنگ هستند.


دوج کوین نیز پس از آنکه رکورد جدید ۰.۷۳ دلاری را در ۸ ماه مه (۱۸ اردیبهشت) به ثبت رساند ، این ماه را به رنگ قرمز به پایان رساند و در حال حاضر ،در قیمت ۰.۳۱ دلار معامله می شود. دوج کوین همراه با پلکادات ۳۹ درصد تاکنون در ضرر است.


بایننس کوین بزرگترین رمزارز عقب مانده در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار است که در ماه جاری میلادی تقریبا ۴۵ درصد سقوط را تجربه کرد.


کاردانو تنها رمز ارز برجسته بازار است که احتمالا این ماه با رنگ سبز به پایان می رساند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: u.today


انتهای خبر

0
0