بورس پرس
1401/06/23
13:45
بررسی اخبار مهم هفته، پرتفوی شرکت‌ها و شاخص‌ها، وضعیت رمز ارزها و ...

هفته نامه رمزآورد شامل اخبار مهم هفته، بررسی پرتفوی شرکت‌ها و شاخص‌های با اهمیت، تحلیل تکنیکال دامیننس بیت‌کوین، تتر و ارز دیجیتال بیت‌کوین و ... منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، نشریه ره‌آورد بصورت هفتگی گزارشی را تحت عنوان هفته نامه رمزآورد شامل اخبار مهم هفته گذشته، بررسی پرتفوی شرکت‌ها، بررسی شاخص‌های با اهمیت، معرفی یک بازی در هفته، دنیای NFT ها، داده‌های درون شبکه، بیشترین سرمایه گذاری‌های هفته، وضعیت استیکینگ پروژه‌ها، دارایی ۱۰۰ نهنگ برتر شبکه‌های مختلف، تحلیل تکنیکال دامیننس بیت‌کوین، تتر و ارز دیجیتال بیت‌کوین، معرفی هفتگی یک ارز دیجیتال منتشر می‌کند.


بر اساس این گزارش از مهمترین اخبار هفته می‌توان به آخرین بروز رسانی آزمایشی مرج اتریوم که با نام Shadowfork-۱۳ دیروز با موفقیت انجام شد اشاره کرد و بدین صورت این شبکه آماده بروزرسانی نهایی در تاریخ احتمالی ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۴ شهریور) است.


همچنین شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرد: به منظور تامین مالی و در جهت پیشبرد اهداف کلی این شرکت از جمله خرید بیت‌کوین‌های بیشتر، قصد دارد تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار از سهام را بفروش برساند.


از طرفی صرافی بایننس برای حمایت هرچه بیشتر از استیبل کوین BUSD ، اقدام به حذف ۳ استیبل کوین دیگر (USDP، USDC و TUSD) از جفت ارزهای معاملاتی کرد و احتمال حذف USDT در آینده را نیز رد نکرد.


یکی دیگر از اخبار با اهمیت هفته مربوط به دفتر سیاست‌گذاری علم و فناوری کاخ سفید بود که خواستار فشارهای بیشتری در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و استفاده از انرژی پاک جهت استخراج ارزهای دیجیتال شد و در صورت ناکارآمد بودن اقدامات اولیه ممکن است که کنگره قوانینی را در جهت محدود یا حذف کردن ساز و کار های با مصرف انرژی بالاتر اتخاذ کند.


در هفته‌نامه رمزآورد علاوه بر پرداختن به اخبار و اتفاقات مهم هفته گذشته سعی می شود اطلاعات کلی در مورد مقدار سرمایه قفل شده در بلاک‌چین‌ها، پلتفرم‌های حوزه دیفای، آشنایی کاربران با برترین کالکشن‌های NFT و بسیاری از موارد دیگر ارائه شود.


بررسی یک بازی جذاب!



در این هفته بازی Galaxy Blitz که یک بازی P۲E و بر بستر شبکه‌ی بی‌ان‌بی چین است، معرفی شد. کاربران برای شروع بازی نیاز به تهیه NFT خواهند داشت. این بازی به سبک STRATEGY و SPACE است. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های مبارزه ای حماسی را برای شکست دادن دشمنان در مقیاس کهکشانی طراحی کنند.


استراتژی‌ها بر اساس مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از چهار جناح در بازی است. با بازیکنانی که می‌توانند به‌عنوان Talus، Centra، Endari یا The Scourge بازی کنند که هر کدام مهارت‌های منحصر به فرد دارند.


بازیکنان در سفینه‌های فضایی NFT در سراسر فضا می‌جنگند. نبرد در اعماق فضا بین سفینه‌های بی‌نظیر با انواع سلاح‌ها و گزینه‌های جنگی صورت می‌گیرد. بازیکنان در هنگام حضور در خشکی می‌توانند از مهارت‌های منحصر به فرد قهرمانان NFT، سلاح‌های مختلف و مهارت‌های ویژه برای غلبه بر دفاع دشمنان استفاده کنند. قدرت و موقعیت استراتژیک ساختارهای دفاعی بازیکن نیز نتیجه نبردها را تعیین می‌کند. برندگان این نبردهای حماسی منابعی را از بازیکنان حریف بدست خواهند آورد. این بازی توسعه یافته در وضعیت انتشار بتا قرار دارد و بر بستر وب و سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجر‌ا است.


عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در هفته گذشته چگونه بود؟


یکی از مواردی که می‌توان جهت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا مد نظر قرار داد بدون شک سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری در این ارزها است که در هفته‌نامه رمز‌آورد این مورد تحت عنوان با بزرگان بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد. با بررسی گزارشات دو هفته اخیر بازار می توان نکات زیر را یافت:


۱. عدم علاقه صندوق‌های سرمایه‌گذاری به بروز رسانی مرج اتریوم مورد توجه قرار گرفت. به‌طوری‌که فروش سنگین ۶۱.۶ میلیون دلاری از این ارز در هفته اخیر را به همراه داشت.


۲. صندوق‌های سرمایه‌گذاری همچنان نسبت به رشد بازار دید منفی دارند. چرا که همچنان ترجیح می‌دهند از میزان‌سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌کوین بکاهند و در هفته گذشته ۱۳ میلیون دلار از دارایی این ارز را بفروش رسانده‌اند.


۳. میزان سرمایه‌گذاری بر روی صندوق شورت بیت‌کوین همچنان رو به رشد است. به طوری‌که در هفته اخیر ۱۰.۶ میلیون دلار بر روی این صندوق سرمایه گذاری صورت گرفت.


سرمایه‌گذاران کدام پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند؟


- از موارد بسیار مهم برای دوستداران به پروژه‌های GEM (پروژه‌‌های تازه واردی که ظرفیت رشد‌های چند برابری دارند.) بررسی سرمایه‌گذاران و مبلغ سرمایه‌گذاری شده در آن پروژه است که در بخش تامین مالی پروژه‌ها به این موارد پرداخته شده است.


- در هر شماره از هفته‌نامه تقریبا به ۱۰ مورد از این پروژه‌ها اشاره می‌شود. در هفته گذشته بازیگر اصلی این صنعت بلاک‌چین کپیتال (Blockchain Capital) بود که با مشارکت در تامین مالی سه پروژه نقش مهمی را ایفا کرد.


- در مهم‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری شده توسط بلاک‌چین کپیتال این شرکت به همراه ۱۰ شرکت دیگر مبلغ ۸۰ میلیون دلار بر روی Fuel Labs سرمایه‌گذاری کردند.


- همچنین Mysten Labs که سازنده بلاک‌چین Sui است نیز در هفته گذشته موفق به جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری از Binance Labs و ۷ شرکت دیگر شد که بیش‌ترین سرمایه‌گذاری هفته را به خود اختصاص داد.


سبد سرمایه‌گذاری شرکت ParaFi Capital شامل چه ارزهایی است؟


شناخت نسبی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و دیدن سوابق کاری آنها یا همان پرتفوی این شرکت‌ها امری ضروری است. در رمزآورد شماره ۴۰ پرتفوی شرکت سرمایه‌گذاری ParaFi Capital بررسی شد. این شرکت مستقر در گرینویچ آمریکا از سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرده و در بیش از ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری کرده که از بین آنها می‌توان به پروژه‌‌های Aptos و Moonbeam اشاره کرد.


بررسی شبکه IOTEX


- در این شماره از هفته نامه به معرفی شبکه IOTEX پرداخته شد که یک بلاک‌چین لایه یک است و تعامل ایمن و قابل اعتماد بین دستگاه‌ها و انسان‌ها را از طریق اینترنت اشیا فراهم می‌کند و هدف آن ایجاد پلتفرمی است که به عنوان ستون فقرات اکوسیستم اینترنت اشیا عمل می‌کند.


بنیانگذار این پروژه راولن چای، بنیان‌گذار و مدیرعامل IOTEX و رئیس تحقیق و توسعه ارزهای دیجیتال اوبر است.


تحلیل تکنیکال بیت‌کوین



- در صورت نفوذ به بالای محدوده ابر ایچیموکو انتظار می رود تا محدوده ۲۴،۷۷۶ تتر رشد داشته باشد.


- در صورت نفوذ به زیر محدوده ۲۱،۶۸۷ تتر محدوده ۲۰،۰۰۰ محدوده حمایت است.


گزارش فوق بخش کوچکی از هفته‌نامه رمزآورد بود. نشریه ره‌آورد بصورت هفتگی گزارشی را تحت عنوان هفته نامه رمزآورد منتشر می‌کند که شامل مطالب اخبار مهم هفته گذشته و تاثیر پذیری ارزها، ترین‌‌های بازار، پرتفوی شرکت ParaFi Capital ،شاخص آلت سیزن و بیت سیزن، شاخص ترس و طمع، معرفی بازی هفت Galaxy Blitz، دنیای NFT ها، داده‌های درون شبکه، بیشترین سرمایه گذاری‌های هفته، وضعیت استیکینگ پروژه‌ها، وضعیت توکن سوزی اتریوم، دارایی ۱۰۰ نهنگ برتر شبکه‌های مختلف، تحلیل تکنیکال دامیننس بیت‌کوین، تتر و ارز دیجیتال بیت‌کوین، معرفی پروژه IOTEX می شود


برای دریافت گزارش کامل هفته نامه رمزآورد می توان به این لینک مراجعه کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0