آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
20:00
یک بانک سرمایه گذاری در برزیل، بیت کوین و اتریوم ارائه می دهد

بزرگترین بانک سرمایه گذاری برزیل ، BTG Pactual…

بزرگترین بانک سرمایه گذاری برزیل ، BTG Pactual در حال راه اندازی خرید و فروش مستقیم بیت کوین و اتریوم از طریق یک پلتفرم جدید به نام Mynt است.


روبرتو سالوتی ، مدیرعامل BTG Pactual ، گفت: “ما معاملات بیت کوین و اتریوم را برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان خود که مایل به سرمایه گذاری در رمزارز هستند ، در دسترس قرار می دهیم.”


وی افزود :”به عنوان یک کلاس دارایی جدید ، ما همچنین محتوایی برای آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد این دارایی ها و فناوری خواهیم داشت.


برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در این دارایی ها هستند ، ما همیشه توصیه می کنیم که بخش کوچکی از پورتفوی شما؛ حداکثر ۲ درصد از پورتفوی سرمایه گذاری را در این داراییها سرمایه گذاری کنید. “


BTG Pactual همچنین مدیریت ثروت ، وام های شرکتی و مدیریت دارایی ها را فراهم می کند و دارای حدود ۲ میلیارد دلار درآمد در سال و ۷۲ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است.


این بانک توسط وزیر اقتصاد فعلی برزیل ، پائولو گوئدس(Paulo Guedes) ، در سال ۱۹۸۳(۱۳۶۲) تاسیس شد.به نظر می رسد که هم دولت فعلی و هم دولتهای قبلی ، نسبت به رمزارزها بسیار دوستانه رفتار می کنند.


BTG Pactual همچنین Bitcoin ۲۰ Multi-Market Investment Fund را در آوریل راه اندازی کرد ، “اولین صندوق بیت کوین که توسط یک بانک سرمایه گذاری برزیلی راه اندازی شد” ، به گفته Gemini که قرار است به عنوان متولی آن عمل کند.


بنابراین به نظر می رسد پذیرش عمومی کریپتو در برزیل در حال رشد است ، جایی که ارائه دهندگان خدمات مالی سنتی ، از جمله بانک های سرمایه گذاری ، اکنون وارد بازار می شوند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: trustnodes


انتهای خبر

0
0