اخبار اکس نوین
1400/08/22
08:53
ایلان ماسک دوج کوین را روش پرداختی بهتری نسبت به شیبا و بیت کوین می‌داند

اکس نوین: ایلان ماسک معتقد است دوج کوین در مقایسه با بیت کوین و توکن شیبا اینو روشی بسیار برتر برای پرداخت است. بیلی مارکوس، بنیان‌گذار سابق دوج کوین اخیرا توییتی را منتشر کرده که در آن، مقدار کارمزد تراکنش‌های سه ارز دوج کوین، بیت کوین و شیبا را با هم مقایسه کرده است و بر اساس توییت وی، کارمزد دوج کوین بسیار کمتر از دو ارز دیگر است. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز همچون گذشته تا سخن از دوج کوین به میان آمد به توییت وی واکنش نشان داد و آن را تایید کرد. در اوایل هفته گذشته، دوج کوین به روزرسانی جدیدی را برای کاهش چشمگیر کارمزد تراکنش‌ها…

اکس نوین : ایلان ماسک معتقد است دوج کوین در مقایسه با بیت کوین و توکن شیبا اینو روشی بسیار برتر برای پرداخت است.


بیلی مارکوس، بنیان‌گذار سابق دوج کوین اخیرا توییتی را منتشر کرده که در آن، مقدار کارمزد تراکنش‌های سه ارز دوج کوین، بیت کوین و شیبا را با هم مقایسه کرده است و بر اساس توییت وی، کارمزد دوج کوین بسیار کمتر از دو ارز دیگر است.


ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز همچون گذشته تا سخن از دوج کوین به میان آمد به توییت وی واکنش نشان داد و آن را تایید کرد.


در اوایل هفته گذشته، دوج کوین به روزرسانی جدیدی را برای کاهش چشمگیر کارمزد تراکنش‌ها به ۰.۰۱ دوج (تقریبا ۰.۰۰۲ دلار) در هر کیلوبایت اجرا کرد و به دلیل این به روزرسانی، اکنون انتقال دوج کوین بسیار ارزان‌تر از بیت کوین و توکن شیبا مبتنی بر شبکه اتریوم است.


ماه گذشته، ایلان ماسک اعلام کرد که توکن شیبا ندارد و به نوعی این ارز را کنار گذاشت. با این حال بی توجهی دوج فادر نتوانست جلوی شیبا را بگیرد و این میم کوین در بازه‌ای رشدی حیرت‌انگیز را به ثبت رساند و حتی به صورت موقتی از دوج کوین فراتر رفت.


در اواخر ماه مه، ایلان ماسک در بحثی در رابطه با کارمزد تراکنش‌ها، طرف حامیان بیت کوین کش را گرفت و اختلاف خود را با بیت کوینرها تشدید کرد.


ماسک بارها از دوج کوین تعریف کرده و آن را بهترین ابزار برای پرداخت می‌داند. وی متعهد شده تا با کمک توسعه‌دهندگان دوج، به بهبود این شبکه کمک کند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0