آکادمی هلاکوئی
1400/10/03
00:10
ترا به رکورد ۲۰ میلیارد دلار ارزش قفل شده رسید و از زنجیره هوشمند بایننس پیشی گرفت

طبق داده‌های صنعت، ترا (LUNA)، یک شبکه استیبل‌کوین…

طبق داده‌های صنعت، ترا (LUNA)، یک شبکه استیبل‌کوین منبع باز، ارزش کل قفل شده یا TVL را در ۱۳ محصول خود به بالاترین سطح خود یعنی ۲۰.۰۵ میلیارد دلار رساند. در ۱ دسامبر(۱۰ آذر)، TVL ترا به ۱۱.۹ میلیارد دلار رسید که نشان دهنده افزایش ۶۸ درصدی در کمتر از یک ماه است. این بدان معناست که کاربران این پلتفرم در مقادیر زیادی روی پروتکل سرمایه گذاری می کنند تا جوایزی را دریافت کنند.


طبق گزارش Cointelegraph Markets Pro، قیمت LUNA، کوین Terra نیز به طور پیوسته روند صعودی دارد و بالای ۹۴ دلار با ۳۱ درصد افزایش در یک هفته معامله می شود. این کوین اکنون دارای ارزش کل بازار ۳۴.۸ میلیارد دلار است که آن را در ۱۰ پروژه برتر ارزهای دیجیتال قرار می دهد.


111 1 300x164 - ترا به رکورد 20 میلیارد دلار ارزش قفل شده رسید و از زنجیره هوشمند بایننس پیشی گرفت

از نظر TVL، ترا اکنون دومین شبکه بزرگ دیفای پس از اتریوم و بالاتر از زنجیره هوشمند بایننس است. به عنوان مرجع، BSC دارای ۲۲۵ محصول در اکوسیستم دیفای خود و ارزش قفل شده ۱۶.۷ میلیارد دلاری است که در تمام ماه کاهش یافته است، در حالی که اتریوم دارای ۱۵۵.۷ میلیارد دلار TVL است.


Terra یک بلاک چین مخصوص برنامه است که بر اساس Cosmos SDK و Tendermint اجماع ساخته شده است. کاربران می‌توانند استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار آمریکا را ایجاد کنند و آن استیبل کوین‌ها را به LUNA، سرمایه‌گذاری و دارایی حاکمیتی Terra تبدیل کنند.


در اکوسیستم Terra، پروتکل پس‌انداز Anchor (ANC) در صدر جدول برنامه‌های کاربردی با بالاترین TVL است که طبق گفته DeFi Llama در زمان انتشار ۸.۷ میلیارد دلار است. فعالیت در ANC به احتمال زیاد به افزایش ارزش Terra کمک کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0