آکادمی هلاکوئی
1401/03/15
20:20
اخراج ۹۰ کارمند توسط صرافی برزیلی ۲TM Group

چندین شرکت در سطح جهانی و همچنین در…

چندین شرکت در سطح جهانی و همچنین در منطقه لاتام، در حال آماده شدن برای تغییراتی هستند که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که می تواند در بازار رخ دهد. ۲TM Group، یک یونی کورن برزیلی و همچنین شرکت مادر Mercado Bitcoin، یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی در لاتام، اعلام کرده است که تعدادی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد. چراکه این اقدام به حفظ فعالیت آن در آینده کمک می کند.


به گفته رسانه های محلی، این شرکت کمی بیش از ۱۰ درصد از کارکنان عملیاتی خود را اخراج خواهد کرد و ۹۰ کارمند از مجموع ۷۵۰ نفر نیروی کار خود به زودی دفاتر خود را ترک خواهند کرد. گروه ۲TM، اخراج کارکنان را به تغییر سناریوی مالی جهانی که به دلیل نرخ های بهره بالا و تورم رو به رشد در حال وقوع است، نسبت داده است.


گروه ۲TM درباره وضعیتی که این شرکت با آن مواجه است، اظهار داشت:


“این سناریو مستلزم تعدیل هایی بود که فراتر از کاهش هزینه های عملیاتی بوده و اخراج برخی از کارکنان ما را ضروری می‌کرد. فرآیندی که ما انجام دادیم با شفافیت و احترام هدایت شد تا حقوق هر یک از کارمندانی که به ما کمک کردند تا به اینجا برسیم، حفظ شود.”


این شرکت همچنین اعلام کرد که کارگران اخراج شده می توانند از بسته ای از مزایا برخوردار شوند که شامل تمدید طرح بهداشتی آنها و کمک به نقل مکان به شرکت های دیگر است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0