آکادمی هلاکوئی
1401/05/18
10:00
بیست میلیون برنامه‌نویس جاوا اسکریپت اکنون می‌توانند برنامه‌هایی را در NEAR بسازند

بیست میلیون توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت پس از عرضه…

بیست میلیون توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت پس از عرضه کیت‌های توسعه نرم‌افزار جاوا اسکریپت (JS SDK) در روز دوشنبه، اکنون توانایی نوشتن قراردادهای هوشمند بلاک‌چین و ساخت برنامه‌های کاربردی بر روی پروتکل NEAR را خواهند داشت.


ایلیا پولوسوکین(Illia Polosukhin)، بنیانگذار NEAR، در صحبت با کوین تلگراف در هفته بلاک چین (KBW) در ۹ آگوست(۱۸ مرداد) (به وقت محلی)، تاکید کرد که این حرکت زمینه توسعه بلاک چین را به روی مخاطبان گسترده تری باز می کند:


“حدود ۲۰ میلیون توسعه دهنده جاوا اسکریپت در جهان وجود دارد و کاری که ما به شما اجازه می دهیم این است که قراردادهای هوشمند را در جاوا اسکریپت بنویسید.”


در اطلاعیه ۸ آگوست(۱۷ مرداد) که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، NEAR اشاره کرد که JS SDK شامل «فریمورک قرارداد، نمونه‌ها و تست های قرارداد جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت» است.


پولوسوکین در ادامه خاطرنشان کرد که JS SDK ها می توانند توسط هر کسی از جمله افرادی که در بخش تجاری به دنبال تسریع پروژه های خود هستند مورد استفاده قرار گیرد.


پولوسوکین در پاسخ به این سوال که آیا JS SDK با ماشین مجازی اتریوم سازگار خواهد بود یا خیر، با توجه به اینکه NEAR یک رقیب اتریوم است، اظهار داشت که این پیشنهاد به طور خاص در Near اجرا خواهد شد، اما امکان ایجاد قراردادهای هوشمند سازگار با EVM از SDK وجود دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0