فارس نیوز
1401/06/30
12:02
سلام دوباره بیت کوین به زیر ۱۹ هزار دلار

در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین دوباره منفی شد و به زیر ۱۹ هزار دلار بازگشت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در حالی که ۲ روز پیش بیت‌کوین افت سنگینی را به ثبت رساند و به زیر ۱۹ هزار دلار رسید، دیروز مثبت شد و توانست دوباره کانال ۱۹ هزار دلاری را فتح کند. در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی اما قیمت بیت‌کوین ۲.۴ درصد منفی شد و دوباره کانال ۱۹ هزار دلاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داد.


هم‌اکنون هر بیت کوین ۱۸ هزار ۸۷۶ دلار خرید و فروش می‌شود و فقط طی یک ساعت گذشته بیش از ۱.۱ درصد منفی شده است. به طور کلی این قیمت نسبت به هفت روز پیش ۷ درصد منفی شده و کل ارزش بازار جهانی بیت‌کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ۳۶۴ میلیارد دلار رسانده است.



در ۲۴ ساعت یک میلیون و ۸۲۴ هزار بیت‌کوین به ارزش ۳۴ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم امروز از ۱۹ میلیون و ۱۵۶ هزار عدد عبور کرده است.


قیمت اتریوم هم ۲.۳ درصد منفی شد و به ۱۳۲۳ دلار رسید. قیمت این ارز مجازی طی هفت روز گذشته ۱۷.۸ درصد منفی شده است.


ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم امروز یک درصد پایین آمد و به ۹۲۸ میلیارد دلار افت کرد. در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و تعداد کل این ارزها هم به ۲۱ هزار و ۳۹ نوع رسیده است.


پایان پیام/


انتهای خبر

0
0