بااقتصاد
1401/03/25
13:34
افزایش ۶۲ درصدی زیان خالص «وملل» در سال ۱۴۰۰

«وملل» در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ حدود ۷۱۵ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده که نسبت به زیان ۴۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ رشد ۶۲ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، بررسی صورت سود و زیان تلفیقی حسابرسی نشده نماد «وملل» نشان می‌دهد که این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ با افزایش زیان خالص روبرو شده است.


بر اساس صورت سود و زیان منتشر شده، درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری اوراق بدهی شرکت در این دوره رشد نزدیک به ۸۰ درصدی داشته اما هزینه سود سپرده‌های این شرکت از بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۵۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۸۸ درصدی است.


از طرف دیگر بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده این شرکت از ۱۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۴۹۰۰ میلیارد تومان رسیده که معادل افزایش ۲۷۷ درصدی است.


درآمد حاصل از کارمزد موسسه اعتباری ملل نیز در این دوره با افزایش روبرو شده و از ۶۲ میلیارد تومان به بیش ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است که معادل رشد ۷۲ درصدی است.


در نهایت اینکه وملل در این دوره یعنی در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۷۱۵ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده که نسبت به دوره قبل یعنی ۴۴۰ میلیارد تومان رشد ۶۲ درصدی داشته است.



انتهای خبر

0
0