بورس پرس
1402/11/28
13:13
رویدادهای مهم بانک بورسی و ۶ شرکت فرابورسی همراه با ثبت رکورد، قرارداد و...

بانک بورسی و ۶ شرکت فرابورسی درباره فروش گواهی سپرده ۳۰ درصدی، برنده شدن در مناقصه، انعقاد قرار داد جدید، انتشار اوراق و رکورد جدید ۱۸ ساله، شفاف سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته در حالی با تداوم سیر نزولی قیمت ها و کاهش ۱۸.۵ هزار واحد دیگر از ارقام شاخص به پایان رسید که یک بانک بورسی و ۶ شرکت فرابورسی اقدام به انتشار شفاف سازی از رویدادهای مهم کردند.


براساس این گزارش، بانک پاسارگاد از انتشار و عرضه ۱۵ هزار میلیارد تومان گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصدی طی هفته منتهی به ۱۸ بهمن و صرف منابع حاصل در سرمایه گردش طرح‌ها و پروژه‌های با بازدهی بالا شرکت های تولیدی خبر داد.


شرکت فرابورسی توسعه سامانه نرم افزاری نگین توسن برنده شدن در مناقصه ۴۰ هزار دستگاه پایانه فروش (POS) اندروید با قیمت تقریبی ۵.۴ تا ۴.۹ میلیارد تومانی هر دستگاه را به سهامداران اطلاع داد.


هپکو هم از قرارداد بیش از ۱۷۳ میلیارد تومانی فروش انواع بیل مکانیکی، لودر، غلتک، گریدر و دستگاه حفاری به افراد حقیقی و حقوقی خبر داد.


سرمایه گذاری مسکن شمالغرب دیگر شرکت فرابورسی هم مشارکت در احداث مجموعه مسکونی اشراق تبریز با زیربنای حداقل ۴۱ هزار مترمربع مفید مسکونی و ۱۵۰۰ متر مربع مفید تجاری با شرکت تعاونی مسکن تدبیر نگر و بدون مشخص بودن مبلغ قرارداد را اعلام کرد.


شرکت نیان الکترونیک نیز خرید ملک مسکونی واقع در مشهد از محمدعلی چمنیان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره با مالکیت ۶۶.۳۱ درصد سهام این شرکت و به ارزش ۱۸ میلیارد تومان را اطلاع رسانی کرد که با هدف تاسیس و بهره برداری از سازمان فروش B۲C و دفتر مرکزی انجام شده است.


بهار رز عالیس چناران (عالیس) نیز در صدد انتشار اوراق مرابحه جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان از ۷۵۰ میلیارد تومان مصوب و بال نرخ سود ۲۳ درصدی برآمد.


شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی هم با اشاره به شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر میزان صادرات در بهمن، توضیح داد: میزان صادرات جامد در بهمن نسبت به ماه های گذشته افزایش یافته و رکورد ۱۸ سال گذشته شکسته شده است.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0