آکادمی هلاکوئی
1401/01/28
18:00
تحلیل تکنیکال ایاس (EOS)؛ یک شنبه ۲۸ فروردین

روند اصلاحی اخیر منجر به افت ۲۸ درصدی…

روند اصلاحی اخیر منجر به افت ۲۸ درصدی قیمت رمزارز ایاس (EOS) شد و آنرا به حمایت ۲.۱۲ دلاری رساند. این آلت کوین در واکنش به الگوی کنج نزولی، از حمایت مذکور جهش یافت و در مسیر رشد به سمت مرز ۳ دلاری قرار گرفته است. آیا خریداران می توانند با استفاده از این الگوی کنج منجر به آغاز رالی گاوی شوند ویا خیر ؟



7XIOqsld 300x171 - تحلیل تکنیکال ایاس (EOS)؛ یک شنبه 28 فروردین

جفت ارز EOS/USDT از سال گذشته تحت تاثیر الگوی کنج نزولی، روبه افت بوده است. چرخه صعودی اخیر، قیمت ایاس را از خط روند حمایت (۱.۸۳ دلار) به سطح ۳ دلاری افزایش داد ، اما این آلت کوین به دنبال فشار فروش در بازار رمزارزها ۲۸ درصد عقب نشینی کرد.


قیمت EOS از حمایت ۲.۱۲ دلاری بازیابی شد. این نشان دهنده آن است که معامله گران در کف های قیمتی درحال خریداری هستند. بنابراین ،قیمت به احتمال زیاد یک بار دیگر مقاومت ۳ دلاری و خط روند مقاومت نزولی و متحرک نمایی ۲۰۰ روزهمورد امتحان قرار خواهد داد.


هولدرهای EOS باید توجه داشته باشند که معامله گران مقاومت ۳ دلاری با دقت زیر نظر دارند زیرا طی این رالی ، قیمت می تواند از خط روند نزولی و متحرک نمایی ۲۰۰ روزه عبور کند.


عبور قاطع و تثبیت قیمت در بالای این مقاومت به نفع احساسات معامله گران خواهد بود و پس از آن ، تارگت ۳.۷ دلاری دنبال می شود.


شاخص های تکنیکال :


شاخص RSI به ناحیه صعودی وارد شده است که حاکی از خوش بینی معامله گران نسبت به این رالی کوتاه مدت است.


قیمت این رمزارز به بالای EMA های ( ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ ) بازگشته است. ، اما میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در نزدیکی مقاومت ۳ دلاری ، خریداران را تحت فشار قرار می دهد.



سطوح مقاومتی:۲.۷ دلار و ۳ دلار


سطوح حمایتی: ۲.۱۴ دلار و ۱.۸ دلار






این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape

انتهای خبر

0
0