بورس پرس
1401/06/06
00:00
زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۳ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی پخش رازی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۳ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت پخش رازی با نماد "درازی" ساعت ۱۰ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ شهریور از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.


براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ دوشنبه ۷ شهریور از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


طبق بررسی های بورس پرس، شرکت پخش رازی ۱۶ تیر سال ۱۳۶۳ تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و از مهر همان سال عملا فعالیت حرفه‌ای را آغاز کرد. این شرکت که در صنعت پخش دارو فعالیت می‌کند با بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی، یک انبار مرکزی، ۲۰ مرکز توزیع و برخورداری از ناوگان حمل و نقل با امکان حمل و توزیع داروهای حساس به دما و تخصصی، حدود ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سردخانه و انبارهای سر پوشیده در حال فعالیت است.


سرمایه شرکت با ۱۰۶۴ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۸۰ میلیون تومان بوده که طی ۱۰ مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است. شرکت کیمیدارو ۳۰ درصد، داروسازی جابربن حیان ۳۰ درصد، داروسازی اسوه ۱۹.۷ درصد، سعید شکری و حبیب شکری هرکدام ۶.۶ درصد و محمدتقی شکروی ۶.۵ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.


عمده فعالیت شرکت پخش رازی در داخل بوده ولی در خارج، اولویت فعالیت ها را در کشورهای منطقه قرار داده و از تمامی فرصت‌های ممکن در بازارهای منطقه برای تثبیت استفاده خواهد کرد. همه شرکت‌های تولیدی دارویی و کالاهای پزشکی و مراکز ارائه کننده خدمات بهداشتی و درمانی ایران و تولید و توزیع کنندگان دارو و کالاهای پزشکی در کشورهای منطقه مشتریان اصلی شرکت را تشکیل می‌دهند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0