سهامیاب - آموزش بورس
1399/10/08
08:30
#پتروشیمی ✍️ در گروه پتروشیمی اصلاح قیمت در برخی از نمادها موقعیت خرید خوبی را ایجاد کرده است. خصوصا که انتظار می‌رود اکثر شرکت‌ها تحت تاثیر رشد ن...

#پتروشیمی



✍️ در گروه پتروشیمی اصلاح قیمت در برخی از نمادها موقعیت خرید خوبی را ایجاد کرده است. خصوصا که انتظار می‌رود اکثر شرکت‌ها تحت تاثیر رشد نرخ محصولات در بازارهای جهانی، گزارش‌های ۹ ماهه خوبی را روانه کدال نمایند.



🔰 در این گروه #تاپیکو به سطح حمایتی ۱.۳۵۰ تومانی واکنش مثبت نشان داد. این سهم می‌تواند به مرور تا قیمت‌های ۱.۸۵۰ – ۱.۹۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد. در سوی دیگر #پترول را داریم که در یک قدمی حمایت ۱.۱۵۰ تومانی قرار گرفته است. به نظر این سهم هم می‌تواند به مرور به سمت قیمت‌های ۱.۵۰۰ تومانی متمایل شود.



🔰 در نماد #آریا روند نوسانی سهم در محدوده ۱۷.۰۰۰۰ – ۱۹.۸۰۰ تومانی دنبال می‌شود. این سهم پس از رقیق شدن قیمت به راحتی از مقاومت خود عبور خواهد کرد. یکی از گزارش خوب در اوره‌سازها، متعلق به #پتروشیمی_شیراز بود. برای شیراز انتظار رشد تا قیمت‌های ۶.۷۰۰ تومانی را داریم.



🔰 در #شگویا هم فروش آذر ماه مناسب بوده و حالا بازار انتظار رشد سود شرکت در دوره ۹ ماهه را دارد. همین عامل موجب تحرکات مثبت در شگویا شده و به نظر می‌رسد این سهم به مرور تا قیمت‌های ۱.۶۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد.



انتهای خبر

0
0