آکادمی هلاکوئی
1401/05/31
18:00
تحلیل تکنیکال تزوس(XTZ)؛ دوشنبه ۳۱ مرداد

قیمت تزوس(XTZ) در حدود سطح ۱.۹۵ دلاری ،سقف…

قیمت تزوس(XTZ) در حدود سطح ۱.۹۵ دلاری ،سقف های برابری را ایجاد کرد. علاوه بر آنها ، این رمزارز، کف های قیمتی برابری را در حدود سطح ۱.۶۶ دلاری به ثبت رساند. کاهش قیمت به زیر این نقاط نقدینگی می تواند منجر به سقوط ۲۰ درصدی تزوس شود.


از آنجایی که قیمت XTZ درحال حاضر در حدود سطح ۱.۶۲ دلاری نوسان می کند، سرمایه گذاران باید تصویر بزرگ این رمزارز را زیر نظر داشته باشند. تزوس فعلا در داخل محدوده رنج بزرگ ، ۱.۳۶ دلار الی ۲.۲۸ دلار، قرار دارد که در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ (اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱) شکل گرفت. با نگاهی به مرز پایینی این محدوده رنج، می بینیم که سه کف قیمتی بالاتر و متمایز در ماه جولای(تیر-مرداد) ایجاد شده و کف های قیمتی برابری در حدود سطح ۱.۳۳ دلاری وجود دارد.


اگر روند نزولی ادامه پیدا کند، به نظر می رسد عقب نشینی تزوس به سمت سطح ۱.۳۳ دلاری محتمل باشد. در چنین شرایطی، سرمایه گذاران می توانند انتظار سقوط ۱۸ درصدی این رمزارز را داشته باشند.


XTZPERP 2022 08 22 07 37 21 637967400036723056 300x171 - تحلیل تکنیکال تزوس(XTZ)؛ دوشنبه 31 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز XTZ/USDT


از سوی دیگر، در صورتی که قیمت تزوس بتواند مقاومت ۱.۸۲ دلاری را به کف حمایتی خود تبدیل کند ، سرمایه گذاران باید محتاط عمل کنند. با بسته شدن کندلی روزانه در بالای سطح ۱.۹۵ دلاری و یا ۲ دلار، سناریوی خرسی باطل می شود و این نشان دهنده آغاز روند صعودی است.


در چنین حالتی، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت XTZ مجددا به سمت سقف قیمتی محدوده رنج(۲.۲۸ دلار) پیش برود.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0