رمزارز نیوز
1401/03/29
10:57
مدیر کاردانو در موزیک ویدئوی اسنوپ داگ!

اسنوپ داگ، رپر معروف آمریکایی و پسرش چمپ مدیچی، از بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، دعوت کرده‌اند که در… مطالعه مطلب ...

اسنوپ داگ، رپر معروف آمریکایی و پسرش چمپ مدیچی، از بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، دعوت کرده‌اند که در موزیک ویدئوی بعدی آن‌ها شرکت داشته باشد. چمپ مدیچی، این دعوت را در توییترش مطرح کرده و هاسکینسون هم پاسخی مثبت به آن داده است. مدیچی، همچنین از اعضای گروه Clay Nation – یک کلکسیون NFT (توکن غیرقابل تعویض) متشکل از ۱۰ هزار کاراکتر دیجیتال با ویژگی‌های منحصربه‌فرد – نیز برای همکاری دعوت کرده است. گفتنی است که اسنوپ داگ در اوایل ماه آوریل یک مهمانی توییتری با حضور هاسکینسون برگزار کرده بود.


پیش از این نیز، هاسکینسون با کمدین معروف آمریکایی، مارتین لارنس در یک گفتگوی توییتری به میزبانی NFT Maker در هفتم ژوئن در مورد NFT ها شرکت کرده بود.


چمپ مدیچی، یک سرمایه‌گذار و هنرمند شناخته‌شده در حوزه NFT محسوب می‌شود که پیش‌‌تر، اعتقاد خود به اکوسیستم کاردانو و خالق آن را اعلام کرده بود.


گفتنی است که کاردانو در جدیدترین آپدیت هفتگی خود، آخرین اقدامات لازم برای هاردفورک Vasil را که به‌صورت آزمایشی در پایان ژوئن انجام خواهد شد، اجرا کرده است. تیم Daedalus اجرای این ارتقاء را بر عهده داشته است.


در اواخر هفته گذشته، برنامه Ledger Live، متعلق به کیف پول سخت‌افزاری لجر، پشتیبانی خود از کاردانو را اعلام کرد. مطابق اعلام IOHK، تعداد پروژه‌های در حال ساخت در کاردانو به ۱۰۲۰، تعداد پروژه‌های NFT به ۵۸۶۸ و تعداد اسکریپت‌های Plutus به ۲۸۱۷ و تعداد توکن‌های بومی کاردانو به ۵٫۲ میلیون رسیده است.


قیمت ADA در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۹٫۷۳ درصدی به ۰٫۴۳۷۶ دلار رسیده است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0