رمزارز نیوز
1403/04/21
11:06
جاستین سان ۵ میلیون دلار اتریوم دیگر خرید! خالق ترون اکنون چند ETH دارد؟

در بحبوحه نوسانات فعلی بازار، قیمت اتریوم (ETH) قدرت خوبی از خود به نمایش گذاشته و در محدوده ۳،۰۷۰ دلار ثابت مانده است. این اتفاق در حالی رخ داده که فعالیت نهنگ‌ها در بازار این رمزارز در حال افزایش است.


در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که جاستین سان، خالق و بنیانگذار ترون، در تلاش است تا قبل از تایید نهایی ETFهای اسپات اتریوم که برای دو هفته آینده برنامه‌ریزی شده، تمام فشار فروش را جذب کند.


بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم اسپات آن چین (Spot on Chain)، سان در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۵ میلیون دلار تتر (USDT) خرج کرده تا ۱،۶۱۴ اتریوم، با قیمت ۳،۰۹۷ دلار به ازای هر کوین، خریداری کند.


همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بنیانگذار ترون از ابتدای سال جاری در حال انباشت اتریوم بوده است. به گزارش اسپات آن چین، از ۸ فوریه، سان در مجموع ۳۶۲،۷۵۱ اتریوم (با هزینه تخمینی ۱٫۱۱ میلیارد دلار به قیمت ۳،۰۴۷ دلار به ازای هر کوین) را از طریق سه کیف پول مختلف جمع‌آوری کرده است.


داده‌های اسپات آن چین همچنین نشان می‌دهند که در کنار این خریدها، سان اخیرا ۴۵ میلیون USDT را به بایننس واریز کرده که احتمال خرید اتریوم‌های بیشتر در آینده را مطرح می‌کند.


انتهای خبر

0
0