آکادمی هلاکوئی
1401/03/12
16:20
تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ پنج شنبه ۱۲ خرداد

رمزارز الگورند(ALGO) پس از اینکه نزدیک به ۶۰…

رمزارز الگورند(ALGO) پس از اینکه نزدیک به ۶۰ درصد سقوط کرد ، در ۱۲ می(۲۲ اردیبهشت) یک کف نوسانی در حدود سطح ۰.۳۴۱ دلاری ایجاد کرد. این کف قیمتی ، به عنوان یک نقطه عطف برای صعود الگوراند عمل کرد ، به طوری که ALGO از این سطح ۴۹ درصد رشد کرد و به سقف نوسان ۰.۵۰۸ دلاری رسید


از آن زمان، قیمت الگورند به کف های پایین تری کاهش می یابد و اخیرا سطح اصلاحی ۵۰٪ در ۰.۴۲۴ دلار را به مقاومت خود تبدیل کرده است. از آنجایی که ALGO در بالای ناحیه تقاضای ، ۰.۳۵۲ دلار الی ۰.۳۷۰ دلار نوسان می کند ، هر گونه جهش در این حدود می تواند منجر به آغاز روند صعودی شود. در برخی از شرایط ، کاهش قیمت به کف این محدوده نیز می تواند منجر به جهش ALGO شود.


روند صعودی بعدی امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا قیمت الگورند ممکن است نه تنها به سطح ۰.۴۲۴ دلاری افزایش یابد ، بلکه می تواند به سقف محدوده در ۰.۵۰۸ دلار برسد. ALGO طی این روند ،۴۰ درصد رشد می کند.


screenshot www.fxstreet.com 2022.06.02 16 19 40 300x171 - تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ پنج شنبه 12 خرداد

نمودار ۴ ساعته جفت ارز ALGO/USDT سرمایه گذاران همچنین باید دورنگار بلندمدت این رمزارز را زیر نظر داشته باشند. کاهش قیمت به زیر حمایت ۰.۳۲۳ دلاری، ALGO را به کف پایین تری میرساند. در نتیجه ، دورنگار خرسی این رمزارز ادامه خواهد یافت.


در چنین شرایطی، قیمت الگورند می‌تواند ۲۰ درصد دیگر سقوط کند و به سطح حمایت ۰.۲۶۲ دلاری برسد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0