رمزارز نیوز
1402/12/26
18:30
افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میم‌کوین جدید در پی انتشار اطلاعیه بایننس!

میم‌کوین بوک آف میم (BOME)، که یک میم‌کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا است، اخیرا با عملکرد خوب خود، بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است.


طبق داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ، قیمت این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. عوامل متعددی در رشد اخیر قیمت BOME نقش داشته‌اند؛ با این وجود، افزایش ناگهانی آن را می‌توان تا حد زیادی به اطلاعیه صرافی بایننس در مورد این ارز دیجیتال نسبت داد.


صرافی بایننس، طی اعلامیه خود، از راه‌اندازی قرارداد دائمی USDS-M توکن BOME در بخش معاملات آتی پلتفرم خود پرده‌برداری کرد. این معاملات دارای اهرم تا ۵۰ برابر خواهند بود. این قرارداد در ۱۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC) راه‌اندازی خواهد شد.


علاوه بر این، صرافی بای‌بیت (Bybit) نیز اعلام کرده است که امکان انجام معاملات اسپات جفت BOME/USDT را فراهم خواهد کرد. این اخبار، اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل BOME را تقویت و زمینه را برای رشد بیشتر در کوتاه‌مدت فراهم می‌کند.


افزایش بی‌سابقه قیمت BOME تحت تاثیر روند صعودی گسترده‌تر در اکوسیستم سولانا نیز قرار دارد. آلت‌کوین‌های مبتنی بر سولانا، از جمله BOME، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند که ناشی از افزایش قیمت اخیر قیمت سولانا (SOL) و پروژه‌های مرتبط مانند ژوپیتر (JUP) است.


علاوه بر این، پلتفرم تجزیه و تحلیل لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، از انجام تراکنش‌های عظیم BOME توسط کیف پول‌های ناشناس خبر داده است.


روز گذشته یک کیف پول ناشناس، ۱۲۷۲۱ توکن SOL به ارزش ۲.۳ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده و با استفاده از آن ۳۱۴ میلیون توکن BOME به قیمت هر کدام ۰.۰۰۷۴ دلار را تنها در ۳۰ دقیقه خریداری نموده است.


قیمت BOME طی ۲۴ ساعت گذشته با ۳۱۳ درصد افزایش به ۰.۰۲۱۱۸ دلار و حجم معاملات آن با ۲۶۶ درصد افزایش به ۳.۵۹ میلیارد دلار رسیده است.


انتهای خبر

0
0