سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/06
08:58
#تجهیزاتی_برقی ✍️روز گذشته نمادهای دو گروه تجهیزاتی و برقی تحت تاثیر جو منفی بازار زیر فشار عرضه قرار گرفتند. در این گروه #فاراک پس از سقوط عمیق ا...

#تجهیزاتی_برقی



✍️روز گذشته نمادهای دو گروه تجهیزاتی و برقی تحت تاثیر جو منفی بازار زیر فشار عرضه قرار گرفتند. در این گروه #فاراک پس از سقوط عمیق اخیر، مدتی است که تحت تاثیر واگرایی مثبت و شکست خط روند نزولی، با افزایش حجم معاملات روبرو زده است. با توجه به افزایش سرمایه این شرکت از محل آورده که ورود پول جدید را به همراه دارد، چشم‌انداز آینده شرکت روبه بهبود خواهد بود. فاراک پس از یک اصلاح موقت پتانسیل رشد تا سطوح ۲۵۰ تومانی را دارد.



🌀دیگر نماد این گروه #فاذر است که پس از مجمع افزایش سرمایه نوسانات خوبی را ثبت کرده است. در ۱۰ روز معاملاتی اخیر حدود ۵ درصد شناوری شرکت جابجا شده و انتظار می‌رود این سهم پس از یک اصلاح ۶ – ۷ درصدی دیگر با افزایش تقاضا همراه شود. اما در گروه برقی به #بترانس اشاره داریم که بیش از ۷۲ درصد از سقف تاریخی خود ریزش داشته، اما طی ۲۰ روز معاملاتی اخیر اندکی از این سقوط را جبران کرده است. مهمترین سطوح حمایتی در بترانس محدوده ۲۲۰ و ۲۰۰ تومان خواهد بود. این سهم از نظر بنیادی شرایط خوبی دارد. بنابراین گزینه مناسبی برای بررسی خواهد بود.



انتهای خبر

0
0