همفکران
1401/03/24
11:17
#مجمع #خعمرا 📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین با مشارکت بیش از 70 درصد از سهامداران رسیمت یافت و در حال...

#مجمع


#خعمرا


📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین با مشارکت بیش از ۷۰ درصد از سهامداران رسیمت یافت و در حال برگزاری است...



محسن نظیری‌پور مدیرعامل خعمرا به مجمع گزارش داد:



✅تلاش داریم که با حفظ موقعیت فعلی جایگاه نخست برای تامین قطعات مورد نیاز خودروسازان را بدست آوریم.



✅سال گذشته به ایتالیا صادرات داشته باشیم. اصلاح ساختار مالی را با اولویت شفاف سازی دنبال کردیم. بهبود بسیاری از قطعات در بخش مهندسی و تامین قطعات از این طریق یکی از دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۰بود. سبد جدید محصولی (انواع بادامک) را به محصولات خودمان اضافه کرده‌ایم.



✅برای تداوم رشد تولید و فروش باید ماشین‌آلات جدید خریداری کنیم. فروش در این سال مالی به ۱۲۸ میلیارد تومان رسیده است و براساس صورت های مالی ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سود ناخالص شناسایی شده است. سود خالص شرکت نسبت به سال ۹۹، ۳۹۸ درصد رشد داشته است. تولید شرکت با افزایش ۸ درصدی و به ۵۰۰ هزار قطعه رسیده است. این دستاوردها علیرغم شرایط بد اقتصادی، افزایش نرخ ارز و کاهش تولید در ایران خودرو بوده است.



✅بازده سهام ۲۶۶ درصد بوده است. ۹۳ درصد از بودجه کلی محقق شده است. از نظر بودجه ریالی ضمن رسیدن به هدف، ۲۰ درصد هم افزایش داشته‌ایم.



✅قطعی برق یکی از مشکلات اساسی ما در سال ۱۴۰۰ بوده است. ۷ هفته قطعی شدید برق داشتیم و از ساعت ۱۲ تا ۱۹ برق نداشتیم.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0