آکادمی هلاکوئی
1400/06/02
18:00
تتر ۲ میلیارد USDT را جابجا می کند

تتر دو میلیارد USDT را در سراسر بلاک…

تتر دو میلیارد USDT را در سراسر بلاک چین جابجا می کند و به کاربران هشدار داد که کل عرضه در حین انجام این فرآیند تغییر نمی کند. طبق اعلامیه توییتر، تتر با هماهنگی یک شرکت شخص ثالث، این مبادله دو میلیارد دلاری را انجام خواهد داد. کوین ها از بلاک چین ترون به بلاک چین اتریوم منتقل می شوند.


مبادله زنجیره ای (chain swap) فرآیند انتقال رمزارزها از یک بلاکچین به دیگری است. مبادله زنجیره ای به کاربران این امکان را می دهد تا با نگهداری کوین های قابل تعویض، از بلاک چین های مختلف استفاده کنند.


USDT از چندین بلاک چین مانند Omni ،Ethereum ،Tron ،EOSIO و Liquid استفاده می کند. کاربران USDT می توانند به هر یک از بلاک چین های فوق دسترسی داشته باشند. برای استفاده از چندین بلاک چین در حین نگهداری، کاربران USDT باید شبکه فعلی که در آن فعالیت می کنند را عوض کنند.


به منظور حفظ تعادل مناسب کوین های در گردش، تتر گهگاهی کوین ها را پس از ضرب کوین های جدید در بلاک چین درخواستی می سوزاند. به عنوان مثال، هنگامی که کاربران درخواست می کنند ۱۰۰۰ USDT از بلاک چین Ethereum به Omni منتقل شود، تتر ۱۰۰۰ USDT جدید در Omni ضرب می کند و آن را برای کاربر صادر می کند. پس از دریافت وجه توسط کاربر، USDT های “قدیمی” سوزانده می شوند. در برخی موارد، کوین های درخواست شده برای مبادله سوزانده نمی شوند و در عوض به عنوان یک طرح پاداش در مبادلات بعدی استفاده می شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0