رمزارز نیوز
1403/01/17
17:00
بررسی احتمال صعود دوباره دوج کوین! تحلیلگران بازار چه نظری دارند؟

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین (DOGE) در طول هفته گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش یافته است. به یاد بیاورید که چند روز پیش، وضعیت کاملا متفاوت بود و ارزش این میم کوین برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱ به بالای ۰٫۲۲ دلار رسید.


با این حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که دوج کوین به زودی بازگشته و به سمت قله‌های جدید خواهد رفت. برای مثال، تریدر تاردی‌گرید (Trader Tardigrade) اخیرا در توییتی ادعا کرده که دوج کوین یک چرخه ۷ ساله را اجرا می‌کند. او می‌گوید: «ما می‌توانیم در نیمه اول چرخه جاری، شاهد یک پرایس اکشن مشابه با با چرخه گذشته باشیم. وقتی در سال ۲۰۱۷، قیمت ۰٫۰۰۰۷ دلار بود، هرگز باور نمی‌کردیم که DOGE به ۰٫۰۰۳، ۰٫۰۰۹ و ۰٫۳۵ دلار افزایش یابد. امروز قیمت حدود ۰٫۲۲ دلار است و ما باور نمی‌کنیم که DOGE به ۲، ۹ و ۴۰ دلار برسد. فرصت را از دست ندهید. تاریخ تکرار می‌شود.»


یکی دیگر از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با نام مین (Mayne) نیز دو سناریوی ممکن را برای دوج کوین متصور شده است. در سناریوی اول، دوج کوین ممکن است حمایت خود را در محدوده ۰٫۱۸ دلار از دست بدهد و «اصلاح بسیار بزرگتری» را تجربه کند. در غیر این صورت و در سناریوی دوم، گاوها ممکن است دوباره وارد بازار شوند و «پارتی ادامه پیدا کند.»


پیش از این، رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر معروف و داوینچی جرمی (Davinci Jeremie)، یکی از پذیرندگان اولیه بیت کوین نیز پیش‌بینی‌های صعودی را برای دوج کوین مطرح کرده بودند. رکت کپیتال استدلال کرده که دوج کوین به دلیل شروع یک «روند کلان» جدید می‌تواند به سمت ۰٫۳ دلار حرکت کند. در همین حال، جرمی معتقد است که سرمایه‌گذاران باید این میم کوین را در پرتفوی خود داشته باشند.


انتهای خبر

0
0