آکادمی هلاکوئی
1401/05/08
17:00
تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)؛ شنبه ۸ مرداد

رمزارز پولکادات(DOT) به شدت به دنبال ادامه روند…

رمزارز پولکادات(DOT) به شدت به دنبال ادامه روند گاوی خود است. از آنجایی که قیمت این رمزارز به سقف ماهانه ۸.۸۰ دلاری افزایش یافته و طی چند روز گذشته تحت کنترل گاوها بوده است ،انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد. با توجه به اینکه این آلت کوین ، روز را با قیمت بالاتری آغاز کرد و فشار خرید را حفظ کرد ، بازار نسبت به تداوم پرایس اکشن فعلی خوشبین است. قیمت پولکادات امروز ، شنبه با رشد ۵.۸۴ درصدی در روز با قیمت ۸.۶۶ دلار معامله می شود. حجم معاملات طی چند روز گذشته چندین برابر افزایش یافته است و ارزش بازاری آن نیز با رشد ۹ درصدی به ۸,۵۴۷,۹۸۹,۲۹۳ دلار رسیده است.


DOTUSD Daily 3 300x190 - تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)؛ شنبه 8 مرداد

قیمت DOT در پنج روز گذشته به دنبال بازگشت گاوها در سطوح بالاتری معامله می شود. قیمت این آلت کوین در بازه زمانی روزانه، در آستانه شکست مقاومت الگوی سر و شانه برگشتی است. قیمت در نزدیکی سقف های ۱۱ ژوئن(۲۱ خرداد) قرار دارد و درحال شکل گیری ساختار سقف سه قلو است. حجم متوسط معاملات نشان می‌دهد که پولکادات ممکن است در حال حاضر هر گونه احساسات خرسی در بازار را نادیده بگیرد.


قیمت DOT در مسیر صعودی ، با یک مانع مقاومتی قدرتمند در حدود ۸.۸۰ دلار مواجه است، اگر قیمت به صورت روزانه در بالای آن بسته شود، می‌توان انتظار رشد پولکادات تا سطح ۱۰.۰۰ دلاری و به دنبال آن، سطح ۱۰.۴۵ دلاری را داشت.


شاخص های تکنیکال نیز از احساسات گاوی حمایت می کنند ، به طوری که قیمت در بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می شود. همچنین MACD و RSI نیز در بازه زمانی روزانه مثبت هستند که نشان دهنده تداوم روند صعودی است.


نمودار ساعتی ، روند طولانی مدت این رمزارز را تحت حمایت قرار می دهد


DOTUSD Hourly 1 300x190 - تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)؛ شنبه 8 مرداد

DOT بر اساس نمودار ساعتی ، یک الگوی پرچم گاوی شکل داد و اخیرا به سطح ۸.۴۵ دلاری افزایش یافته است. حرکت مورد انتظار طبق این الگو ، رسیدن قیمت به حدود ۸.۸۰ دلار است که در نمودار روزانه نیز ، به عنوان یک سطح مقاومتی قدرتمند شناخته می شود.


نتیجه گیری:


تمام بازه‌های زمانی رمزارز DOT حاکی از احساسات گاوی است اما یک مقاومت جزئی در حدود ۸.۸۰ دلار وجود دارد، اگر قیمت در بالای آن بسته شود، می‌توانیم وارد معامله خرید شویم.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0