آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
13:10
پیشی گرفتن BabyDoge از اتریوم به عنوان پرمعامله ترین رمزارز در بین بزرگترین نهنگ های BSC!

تجزیه و تحلیل های ایجاد شده توسط پلتفرم…

تجزیه و تحلیل های ایجاد شده توسط پلتفرم تحلیلی ویل استیتز (WhaleStats) نشان می دهد که در حال حاضر، رمزارز میم بیبی دوج (BabyDoge) جای خود را با اتریوم(ETH)، به عنوان پرمعامله ترین رمزارز برای ۱۰۰۰ کیف پول برتر مبتنی بر بایننس اسمارت چین(Binance Smart Chain) تغییر داده است.


BabyDoge، جایگاه اتریوم را در بین نهنگ های اصلی بایننس اسمارت چین (BSC) گرفته است


ردیاب داده بلاک چین WhaleStats، این خبر را منتشر کرده است که رمزارز Baby Doge، اتریوم را به عنوان پرمعامله ترین رمزارز در بین ۱۰۰۰ نهنگ برتر BSC، پشت سر گذاشته است.


اوایل امروز، ۱۰ ژانویه(۲۰ دی)، نرخ مبادله BabyDoge در برابر دلار آمریکا، تقریبا ۱۷ درصد رشد را در ۲۴ ساعت گذشته نشان داد و به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۷ دلار رسید. با این حال، در زمان انتشار این مطلب، این ارز دیجیتال محبوب سگی با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۸۴ دلار در هر توکن متغیر است.


نهنگ 1 - پیشی گرفتن BabyDoge از اتریوم به عنوان پرمعامله ترین رمزارز در بین بزرگترین نهنگ های BSC!

با این حال، اتریوم همچنان پرکاربردترین رمزارز در بین ۱۰۰۰ کیف پول برتر است. بزرگترین رمزارز از نظر ارزش دلاری، BTCB بایننس است. در بین ۱۰ دارایی برتر، بایننس (BNB) اول است و پس از آن ETH قرار دارد.


در آغاز سال، در ۳ ژانویه(۱۳ دی)، تعداد کل دارندگان BabyDoge به بیش از ۱,۱۱۰,۰۰۰ رسید. در مورد کیف پول های برتر BNB، در آن روز آنها تقریبا ۴۶,۳۶۶,۳۹۹,۷۳۶,۰۰۰ رمزارز BabyDoge ذخیره کردند.


کریپتو توئیتر(Crypto Twitter)، اکنون از بزرگترین صرافی جهان، بایننس، درخواست کرده است تا BabyDoge را فهرست کند و انتظار دارد که پس از آن، قیمت این رمزارز به بالاترین حد خود برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0