فرارسانه
1401/02/27
10:44
👤مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به این نکته که ما عمدتا بازارگردان شرکت کغدیر هستیم، گفت: ✅پیش‌بینی می‌شود در سال 1401 تعداد شرکت‌های ما 4 ...

👤مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به این نکته که ما عمدتا بازارگردان شرکت کغدیر هستیم، گفت:



✅پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ تعداد شرکت‌های ما ۴ تا ۵ شرکت باشد و بازارگردانی این شرکت‌ها باعث رشد سرمایه تحت مدیریتمان در صندوق لاجورد دماوند خواهد شد.



👤وی در خصوص افزایش سرمایه دماوند نیز، اظهار کرد:



✔️این شرکت با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی تاسیس شد که از ۲۰۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان در مهرماه ۱۴۰۰ به ثبت رسید؛ به دو دلیل که اولین دلیل آن الزام سازمان بورس مبنی بر سرمایه حداقلی ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تامین سرمایه‌هاست و در حال حاضر این سرمایه به هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.



☑️همچنین حدود ۷ هزار تومان، علاوه بر سه هزار میلیارد تومانی که موافقت اصولی آن را گرفتیم، تامین مالی در دست این مجموعه است. علاوه بر این پیشنهاد افزایش سرمایه از ۷۰۰ به ۱۴۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۰۰ درصد، به هیات مدیره ارائه شده است.



✔️در حوزه ابزارهای مالی یکی از هدف‌گذاری‌ها در ابتدا، طراحی ابزار جدید بود. ما در حال طراحی ابزار و فاز مطالعاتی طراحی ابزار هستیم و ابزاری که معرفی خواهد شد در دنیا مورد معامله قرار می‌گیرد اما بومی‌سازی با مبانی فقهی در حال انجام است و قطعا باید مسیر خودش را طی کند. با این حال به دلیل جدید بودن فرآیند زمان‌بری است اما تحولی در حوزه ابزارهای مالی اسلامی خواهد بود.



#گشایش_نماد


#تماوند


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0