همفکران
1401/07/26
08:23
#نمایشگاه #کیش_اینوکس 📌به گزارش همفکران، حجت الله انصاری مدیرعامل تامین سرمایه دماوند گفت: تامین سرمایه دماوند ۶ صندوق فعال و ۳ صندوق در دست تاس...

#نمایشگاه


#کیش_اینوکس



📌به گزارش همفکران، حجت الله انصاری مدیرعامل تامین سرمایه دماوند گفت: تامین سرمایه دماوند ۶ صندوق فعال و ۳ صندوق در دست تاسیس دارد.



🔹دو صندوق درامد ثابت فعال داریم یکی صدور ابطالی با پرداخت سود و دیگری قابل معامله و صندوق سوم صندوق درامد ثابت قابل معامله نوع دوم است که با پرداخت سود است.



🔸در صندوق سهامی، صندوق اوج دماوند را داریم و صندوق مختلط گنبد مینای دماوند و صندوق مختص اوراق دولتی و دیگر صندوق ها وجود دارند که حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت این صندوق ها است.



🔹 یک صندوق سوم درآمد ثابت و نوع دوم در دست تاسیس است. صندوق تضمین اخذ سرمایه و صندوق جسورانه ارغوان از دیگر صندوق های در حال تاسیس شرکت هستند.



🔸 ویژگی ارغوان این است کسب و کارهایی که وارد این صندوق می‌شوند بازاری دارند که در مجموعه نیروهای بازنشستگی موجود است.۷۵۰ هزار نفر بازنشسته نیروهای مسلح داریم که در اصل اولین بازار ما برای صندوق خواهد بود.



🔹بخش دوم فینتک: در گروه مالی غدیر ۳۰ هزار میلیارد تومان دارایی وجود دارد و این هلدینگ به فکر توسعه زنجیره خدمات مالی است.



🔸 به گزارش همفکران، در حوزه بازارمالی هنوز بازار مالی کوچیک است و مجموع دوران فعالیت بازار سرمایه ۴۴ سال است. بورس های بزرگ دنیال بیش از ۲۰۰ سال سابقه دارند بنابراین ظرفیت بازار سرمایه بسیار بیشتر از این است.



🔹امسال سال تولید دانش بنیان است و از این منظر صندوق جسورانه ارغوان برای دماوند بکی از راه هایی است که میتواند مجموعه را در این حوزه نیز فعال کند.



انتهای خبر

0
0