بااقتصاد
1401/02/31
15:42
رونق صادرات «کلوند» در سال ۱۴۰۰

شرکت کاشی و سرامیک الوند در سال مالی ۱۴۰۰ توانست با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل از خود سود ۲۶۷.۶ تومانی برای هر سهم محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، شرکت کاشی و سرامیک الوند با نماد معاملاتی کلوند در سال مالی منتهی به ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۵۸۸.۸ میلیارد تومان درآمد عملیاتی با بهای تمام شده ۴۳۲.۱ میلیارد تومانی که هر کدام به ترتیب ۶۴ و ۶۲ درصد بیشتر از سال قبل شده‌اند شناسایی کرده است. از مجموع فروش شرکت ۵۲۶.۶ میلیارد تومان از محل فروش داخلی و ۶۲.۶ میلیارد تومان از محل صادرات حاصل شده است. (مبلغ فروش داخلی در سال قبل ۳۴۰.۲ میلیارد تومان و مبلغ فروش صادراتی ۱۷.۷ میلیارد تومان گزارش شده بود)


سود ناخالص با ۷۱ درصد رشد نسبت به سال ۹۹ به ۱۵۶.۶ میلیارد تومان و سود عملیاتی با ۶۱ درصد رشد به ۱۴۶.۵ میلیارد تومان در این سال مالی رسیده است.


کلوند در سال ۱۴۰۰ قادر به شناسایی ۱۰۶.۹ میلیارد تومان سود خالص، معادل ۲۶۷.۶ تومان به ازای هر سهم که ۳۵ درصد نسبت به سود سال قبل شرکت بوده، شده است. حاشیه سود خالص ۱۲ درصدی در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۱۲ درصد کمتر از سال مالی ۱۳۹۹ بوده است.


مقدار فروش داخلی با کاهش ۹ درصدی حدود ۶.۶ میلیون متر مکعب و مقدار فروش صادراتی با جهش قابل توجه ۲۱۰ درصدی نزدیک به ۸۰۰ هزار تن گزارش شده است.



انتهای خبر

0
0