آکادمی هلاکوئی
1400/09/16
15:40
افزایش ۴۲ درصدی بیت تورنت برای راه اندازی شبکه اصلی

تاریخ انتشار زنجیره بیت تورنت در کنار برنامه…

تاریخ انتشار زنجیره بیت تورنت در کنار برنامه هایی برای تغییر نام توکن های BTT تایید شده است و در کنار آن ارزش BTT در اخبار افزایش یافت.


طبق گفته های اخیر این سازمان، بیت تورنت (BTT) شبکه اصلی خود را در ۱۲ دسامبر(۲۱آذر) راه اندازی خواهد کرد. در همین حال، توکن‌های قدیمی BTT در TRON به واحدهای کوچک‌تر تبدیل می‌شوند، در حالی که همان ارزش بازار را حفظ می‌کنند.


بیت تورنت اوایل امروز از طریق توییتی از راه اندازی زنجیره بیت تورنت (BTTC) آینده خبر داد.


بیت تورنت یک پروتکل به اشتراک گذاری فایل همتا به همتا است که از سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰)وجود داشته است. Rainberry، توسعه دهندگان بیت تورنت را در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۸)راه اندازی کرد که دیگر برنامه های بلاک چین و ویژگی های BitTorrent را تقویت می کند. این برنامه ها عبارتند از سرعت بیت تورنت، سیستم فایل بیت تورنت، DLive و …


TRON و BitTorrent در اوایل ماه گذشته، BitTorrent Chain را معرفی کردند و اولین ورود هر زنجیره به حوزه زنجیره متقابل را نشان دادند. BTTC یک پروتکل قابلیت همکاری سازگار با EVM است که بر روی TRON ساخته شده است. این امکان انتقال دارایی بین ترون، اتریوم و بایننس (BSC) را به طور یکسان فراهم می کند. همچنین با استفاده از مکانیزم اجماع اثبات سهام، که توسط «نمایندگان فوق‌العاده» مختلف تایید شده و تعداد مورد نیاز توکن‌ها را به اشتراک می‌گذارند، عمل خواهد کرد.


تنها امروز تاریخ رسمی راه اندازی BTTC در کنار برنامه هایی برای تغییر نام BTT اعلام شد:


با حفظ سقف فعلی بازار، توکن‌های قدیمی BTT مجددا نامگذاری می‌شوند و با نسبت ۱:۱۰۰۰ با جدید تعویض می‌شوند. مجموع عرضه به ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ افزایش خواهد یافت.


در حالی که BTT در حال حاضر به عنوان یک توکن TRC-۱۰ عمل می کند، به عنوان یک توکن TRC-۲۰ در TRON بازسازی می شود و به شبکه اصلی BTTC نگاشت می شود.


افزایش ارزش


همانطور که چنین اعلامیه هایی انجام می شود، BTT پس از فاش شدن تاریخ راه اندازی BTTC امروز افزایش یافت. این کوین در ساعت ۶ صبح به وقت شرق اروپا در حدود ۲.۲ میلیارد دلار ارزش بازار داشت و تنها ۲ ساعت بعد به ۳.۱ میلیارد دلار رسید. این پس از یک افزایش عظیم دیگر از ۱.۶ میلیارد دلار به ۲.۲ میلیارد دلار در حوالی ساعت ۱۱ شب به وقت شرق دیروز، در عرض تنها چند دقیقه صورت گرفت.


ارزش بازار BTT از آن زمان در زمان نگارش این مقاله به حدود ۲.۷ میلیارد دلار، با قیمت ۰.۰۰۲۸۹ دلار برای هر کدام افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0