بورس پرس
1402/11/14
09:40
بهره برداری از خط تولید و بسته بندی شرکت غذایی و برآورد فروش

خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ شرکت مهرام به بهره برداری رسید و افزایش ۱۰۰۰ تنی و ۶۱ میلیارد تومانی فروش در دو ماه پایانی سال برآورد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت مهرام از بهره برداری خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ و براورد افزایش ۱۰۰۰ تنی و ۶۱ میلیارد تومانی فروش طی دو ماه پایانی سال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


بر اساس این گزارش، "غمهرا" اعلام کرد: در سال مالی جاری فروش محصولات کچاپ تا پایان دی ماه به میزان ۱۰.۲ هزار تن و ۴۵۰.۵ میلیارد تومان بوده و انتظار می رود با افتتاح پروژه، میزان تولید و فروش تا پایان سال جمعا به میزان ۱۳ هزار تن و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بالغ شود که ۱۲ هزار تن به ارزش ۵۳۹ میلیارد تومان مربوط به توان تولیدی ماشین آلات قبلی و ۱۰۰۰ تن به ارزش فروش حدودی ۶۱ میلیارد تومان (با لحاظ کردن افزایش نرخ فروش) ظرفیت جدید تولید این پروژه برای دو ماه پایان سال اضافه خواهد شد.


با توجه به برآوردها فروش محصولات کچاپ در سال مالی آینده به میزان ۱۵ هزار تن و فروش ریالی ۱۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که بالغ بر ۳ هزار تن به ارزش فروش ۲۰۰ میلیارد تومان به دلیل راه اندازی پروژه جدید به توان تولید و فروش قبلی اضافه شده است.


پروژه خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ در بسته بندی پلیمری و ساشه که اول آذر سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود با بهای تمام شده ۱۳۰ میلیارد تومانی با ظرفیت اسمی ۳۰ هزار تن در سال در شرایط استاندارد و ظرفیت عملی ۲۴ هزار تنی به بهرده برداری رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0