آکادمی هلاکوئی
1400/10/14
09:50
تحلیل تکنیکال سولانا؛ سه شنبه ۱۴ دی

رمزارز سولانا (SOL) طی پنج روز گذشته، دو…

رمزارز سولانا (SOL) طی پنج روز گذشته، دو بار به سطح حمایت ۱۶۸.۱۴ دلاری کاهش یافت و در حال حاضر برای سومین بار آن را مورد امتحان قرار می دهد که در نتیجه ، به شکل گیری یک الگوی کف سه قلو منتهی می شود. بر اساس این الگوی تکنیکال، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که روند نزولی SOL تغییر کند و سولانا به سمت سطح مقاومت فوری خود حرکت کند.


میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه (SMA) به ترتیب ۱۹۱.۸۲ دلار و ۱۹۰.۵۱ دلار، مهم ترین موانعی هستند که مسیر صعودی SOL را با مشکل مواجه می کنند. نکته قابل توجه این است که SMA ۵۰ روزه درحال حرکت به سمت زیر SMA ۱۰۰ است که حاکی از الگوی تقاطع مرگ احتمالی است. به رغم اینکه این الگو نشان دهنده چشم انداز نزولی است ، اما الگوی کف سه قلو می تواند سولانا را در مسیر صعود ۱۵ درصدی به سمت SMA های مذکور قرار دهد.


درشرایط گاوی، قیمت سولانا حتی می تواند از این سطوح مقاومتی عبور کند و به سطح مقاومت ۲۰۱.۷۸ دلاری برسد که در مجموع حاکی از رشد ۲۰ درصدی SOL از قیمت ۱۶۸.۱۴ دلاری است.


SOLPERP 2022 01 04 07 32 24 637768615641307163 300x170 - تحلیل تکنیکال سولانا؛ سه شنبه 14 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز SOL/USDT با توجه به اینکه به نظر میرسد شرایط برای قیمت سولانا ، نامشخص و نامعلوم است، جهش از سطح حمایت ۱۶۸.۱۴ دلاری برای حفظ چشم انداز صعودی، بسیار حائز اهمیت است. اگر SOL به زیر این سطح حمایتی کاهش یابد و به ۱۵۷.۶۸ دلار برسد ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


در این شرایط، قیمت سولانا می‌تواند کف حمایت ۱۴۷.۹۳ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. پس از آن ، SMA ۲۰۰ روزه در ۱۳۱.۲۵ دلار ، سطح حمایت بعدی خواهد بود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0