تدبیر فردا
1399/08/25
23:04
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/08/25 با سلام خدمت دوستان امروز نیز بازار خوبی رو داشتیم ، #ارزش معاملات دوباره به سطح ۱۳ هزار میلیارد رسید، #بازاربامثبت‌ک...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۸/۲۵



با سلام خدمت دوستان


امروز نیز بازار خوبی رو داشتیم ، #ارزش معاملات دوباره به سطح ۱۳ هزار میلیارد رسید، #بازاربامثبت‌کامل سهام شروع شد و کمکم به متعادل شدن سهام و نوسانی شدن بازار انجامید دقیقا چیزی رو که انتظارش برای امروز داشتیم و با این کار علاوه بر جمع کردن بیشتر سهام و #ورودنقدینگی به بازار، #نوسانگیرها نیز فعال شده اند که خود این امر کمک بالایی را به نقد شوندگی سهام می کند.


بسیاری از سهام نیز امروز باز شد که مهم بود برای وضعیت بازار و تنها سهم مهمی که مانده #شستا هست که انشالله در این هفته بازگشایی خواهد شد.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای فردا بازاری پرحجم رو باید داشته باشیم و همچنین سهام در شروع بازار با هیجان فروش و یا منفی ممکن هست معامله شوند ، ولی کمکم دوباره #تقاضاافزایش پیدا کرده و به سمت مثبت و همچنین صف خرید سهام می انجامد.


((در این قیمت ها بازار باید نوساناتی رو همراه باشد و البته اصلا نباید روند معکوس شود و اجازه ی اصلاح به بازار داده شود تا اعتماد به بازار دوباره جلب شده و سهام افزایش خوبی را داشته باشند.))


#استراتژی‌های‌معاملاتی که به کار می بریم همان استراتژی های خارج شدن از روند نزولی و کف سازی برای شروع روند صعودی خواهد بود ،(((شاخص و بازار هنوز روند صعودی را آغاز نکرده ولی نشانه های پایان روند نزولی را داریم میبینیم و فیلتر ها و نحوه ی معاملات کاملا گویای این امر هستند))).



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0