بورس پرس
1402/08/21
13:55
واریز وجه بدون محدودیت و آسان در سامانه‌های معاملاتی مفید امکان پذیر شد

امکان واریز وجه بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی و آسان در ۹ درگاه پرداخت سامانه معاملاتی ایزی‌تریدر اربیس و مفید آنلاین فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، کاربران سامانه ها ی معاملاتی بورس می توانند قدرت خرید در حساب کاربر ی را با مبلغ مدنظر، بدون محدودیت در درگاه ها ی آنلا ین بانکی و بدون نیاز به مراجعه حضور ی به بانک افزا یش دهند .


بر اساس این گزارش، پیش از این کاربران می توانستند روزانه حداکثر تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به قدرت خر ید حساب کاربر ی اضافه کنند اما اکنون طبق ابلاغیه سازمان بورس این محدودیت در درگاه های پرداخت افزا یش قدرت خر ید برداشته شده است .


با این حال باید توجه داشت طبق ابلاغیه مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس هرگونه وار یز وجه به سامانه ها و ابزارها ی معاملاتی بازار سرمایه صرفا با کارت ها ی بانکی متعلق به شخص صاحب حساب کاربر ی امکان پذیر است.


در حال حاضر ۵ درگاه پرداخت در سامانه معاملاتی ایزی تریدر اربیس فعال است که امکان واریز وجه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از طریق همه این درگاه‌ها طبق ضوابط تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی و سازمان بورس وجود دارد.


در سامانه معاملاتی مفید آنلاین نیز از ۴ درگاه پرداخت این امکان برای ۳ درگاه تجارت الکترونیک پارسیان، به پرداخت ملت و آسان‌پرداخت (آپ) فراهم شده است و تنها در درگاه پرداخت بانک پاسارگاد همچنان سقف ۱۰۰ میلیون تومان واریز وجود دارد .


علاوه بر درگاه ها ی پرداخت، بانک مبدا در سمت پرداخت کننده نیز باید ا ین امکان را فراهم کرده باشد. ۱۲ بانک ملت، سامان، پاسارگاد، رسالت، خاورمیانه ، سپه ، مسکن ، رفاه کارگران، گردشگری، پست بانک، تجارت و صادرات این امکان را برا ی حساب ها مهیا ساختند . سا یر بانک ها نیز در حال فراهم کردن ا ین شرا یط هستند .


در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص قوانین جدید واریز وجه به حساب کارگزار ی طبق دستورالعمل جدید بانک مرکز ی و سازمان بورس، می توانید با شماره ۸۷۰۰ ۰۲۱ در ارتباط باشید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0