سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/28
08:35
#غذایی ✍️دیروز گروه محصولات غذایی مورد استقبال خوب معامله‌گران بازار قرار گرفته بود. نماگر صنعت نیز با قرار گرفتن نزدیک محدوده 48 – 49 هزار واحدی ...

#غذایی



✍️دیروز گروه محصولات غذایی مورد استقبال خوب معامله‌گران بازار قرار گرفته بود. نماگر صنعت نیز با قرار گرفتن نزدیک محدوده ۴۸ – ۴۹ هزار واحدی برگشت رو به بالا را به ثبت رسانده است. اولین محدوده مقاومت برای شاخص صنعت نیز محدوده ۵۴ هزار واحدی پیش‌بینی می‌شود.



🔷در این گروه #غگل پس از اصلاح ۵۰ درصد موج قبلی در قیمت‌های کمتر از ۲۹۰ تومان مورد تقاضا قرار گرفت. غگل یکی از سهم‌های بنیادی است که برای امسال به ۳۵ تومان و برای سال آتی به ۵۰ تومان سود دست خواهد یافت.



🔶در طرف دیگر #غبشهر را داریم که با شکست وتر مثلث اصلاحی و پولبک به آن برابر ۲.۲۰۰ تومان با تقاضا روبرو شده است. غبشهر در صورتی که بتواند از مقاومت ۲.۵۰۰ تومان عبور کند می‌تواند به سقف ۳.۰۰۰ تومانی بازگردد.



🌽و در آخر به #غکورش می‌رسیم. البته این سهم به دلیل سبقه محدود حضور در بازار، دیتای چندانی برای تحلیل ندارد. اما به هر جهت خیز غکورش برای درگیر شدن با مقاومت ۴.۶۲۰ تومانی را داریم که در صورت موفقت‌آمیز بودن این جدال، برگشت به سقف ۵.۱۰۰ تومانی میسر خواهد شد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0