بورس۲۴
1402/12/01
08:51
"های وب" از اقاله قرارداد خرید ملک توسط شرکت تحت کنترل خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت داده گستر عصر نوین از اقاله قرارداد خرید ملک توسط شرکت تحت کنترل خبر داد.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت داده گستر عصر نوین اظهار داشت: از آنجائیکه درزمان خرید ملک موسوم به سردخانه میدان بهمن مجوز کمیسیون ماده ۵ شهرداری اخذ نشده بود پیگیری های صورت گرفته توسط بانک شهر منجر به رای کمیسیون ماده ۵ به شماره ۶۷۷ مورخ ۱۴۰۲.۰۵.۱۶ شد که مبنی بر واگذاری ۵۲ درصد از مساحت زمین به شهرداری و کاهش مساحت عرصه ملک موصوف را در برداشته است.



هدف از خرید ملک مزبور ایجاد مرکز داده و همچنین پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است که با توجه به اینکه ۵۲ درصد از مساحت ملک مزبور براساس رای کمیسیون ماده ۵ به شهرداری واگذار شده است دیگر مناسب سرمایه گذاری از نظر شرکت نمی باشد.



با توجه به مراتب فوق و توافقات صورت گرفته و براساس واریزی های انجام شده توسط شرکت پارسان لین و با احتساب نرخ شاخص بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۲ مطالبات شرکت از بانک شهر برابر با مبلغ ۴.۲۸۲.۹۲۶ میلیون ریال تعیین شده است که ۵۰ درصد آن به مبلغ ۲.۱۴۱.۴۶۳ میلیون ریال به صورت نقد و مابقی به صورت سپرده بلندمدت یکساله بر مبنای سود مصوب بانک مرکزی ج.ا.ا با نام شرکت پارسان لین اقدام گردد.



شایان ذکر است که از بابت اقاله این قرارداد تقریبا مبلغ ۲.۳۰۸.۷۴۷ میلیون ریال سود در دفاتر شرکت پارسان لین (شرکت فرعی) شناسایی خواهد شد.

های وب
انتهای خبر

0
0