آکادمی هلاکوئی
1401/06/24
18:40
پس از ادغام ETH، هش ریت اتریوم کلاسیک با افزایش ۸۰ درصدی به سقف تاریخی رسید

موردانتظارترین رویداد در صنعت ارزهای دیجیتال در سال…

موردانتظارترین رویداد در صنعت ارزهای دیجیتال در سال جاری اوایل امروز اتفاق افتاد و انتقال اتریوم از PoW به PoS را اجرایی کرد.


در حالی که اثرات این رویداد برای دومین بلاکچین بزرگ به تدریج به مرور زمان مشخص می شود، به نظر می رسد اتریوم کلاسیک در حال حاضر بیشترین سود را برده است.


کریپتو پوتیتو اوایل امروز گزارش داد که شبکه اصلی اتریوم در نهایت با بیکن چین اثبات سهام ادغام شد و انتقال شبکه به اثبات سهام را عملی کرد.


اگرچه این یک رویداد بسیار مورد انتظار و مورد بحث بود، اما تا زمانی که جامعه تاثیرات آن را بر مقیاسپذیری، امنیت و تمرکززدایی ببیند، زمان می برد.


با این حال، تاثیر پذیری فوری آن به اتریوم کلاسیک برمی گردد. از آنجایی که ماینرهای سابق اتریوم دیگر قادر به کار بر روی بلاک چین نیستند، به نظر می رسد که در حال مهاجرت به نسخه فورک PoW هستند.


این مسئله از افزایش هش ریت ETC مشهود است. این شاخص در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۸۰ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۱۱۱ ترا هش در ثانیه رسید.


IMG 20220915 185202 136 - پس از ادغام ETH، هش ریت اتریوم کلاسیک با افزایش 80 درصدی به سقف تاریخی رسید

از سوی دیگر، رمزارز بومی بلاکچین اتریوم، یک روز معاملاتی بسیار پرنوسان را پشت سر گذاشت. در ساعات پیش از ادغام، ETC نزدیک به ۴۰ دلار قرار داشت، این سطح را لمس کرد و سپس به ۳۵ دلار کاهش یافت.


دوباره صعودی شد و ۴۰ دلار را به دست آورد و اکنون چند اینچ با آن سطح فاصله دارد. اتریوم با ثبات تر بوده و عمدتا در حدود ۱۶۰۰ دلار معامله می شود



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0