ارزینکس
1400/12/05
17:55
💢یرن فایننس پشتیبانی از شبکه لایه دوم اتریوم آربیتروم را اضافه کرده است 🔘 یرن فایننس-Yearn.Finance یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های DeFi، پشتیبانی از...

💢یرن فایننس پشتیبانی از شبکه لایه دوم اتریوم آربیتروم را اضافه کرده است



🔘 یرن فایننس-Yearn.Finance یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های DeFi، پشتیبانی از شبکه لایه ۲ اتریوم آربیتروم Arbitrum را اضافه کرد. این اقدام یعنی کاربران خواهند توانست توکن‌های مبتنی بر اتریوم را بدون جابجایی کوین‌ها در اتریوم انجام دهند. به گفته پروژه آربیتروم می‌تواند کارمزها یا گس را تا ۱۰ برابر کاهش دهد. Yearn.Finance برای پشتیبانی از توکن‌های ERC-۲۰ مبتنی بر اتریوم ایجاد شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بر روی آن توکن‌های خود را واریز و پاداش کسب کنند. به این ترتیب، این ادعا می‌کند تصمیم برای پشتیبانی از شبکه لایه ۲ را تقویت می‌کند.



🔘 یرن فایننس به طور خاص آربیتروم را انتخاب کرده زیرا بزرگترین شبکه لایه۲ اتریوم با بیش از ۳ میلیارد دلار قفل‌شده است. همچنین صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و FTX پشتیبانی از آربیتروم را اضافه کرده‌اند. مجموعه‌ای از توییت‌های منتشر شده توسط Yearn.Finance امروز به کاربران آموزش می‌دهد که چگونه وجوه را سپرده‌گذاری کنند و از طریق آربیتروم سود کسب کنند.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0