آکادمی هلاکوئی
1400/11/02
09:50
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ شنبه ۲ بهمن

رمزارز دوج کوین(DOGE) در نمودار روزانه خود ،…

رمزارز دوج کوین(DOGE) در نمودار روزانه خود ، یک کانال موازی شکل داده است که طی آن ، قیمت به نوسان در محدوده ثابتی ادامه می دهد و شرایط را برای پیش بینی قیمت آن دشوار می کند. این میم کوین به احتمال زیاد به رنج زنی در بین سطوح تکینیکال شناخته شده خود ادامه خواهد داد.


قیمت دوج کوین ممکن است در بین مرز های پایینی و بالایی الگوی تکنیکال مذکور معامله شود.


با توجه به افزایش فشار فروش و سیگنال شاخص (TRIN) ، DOGE می تواند با ادامه روند نزولی خود به سمت مرز پایینی الگوی تکنیکال حاکم در ۰.۱۳۳ دلار پیش برود که باید به عنوان سطح حمایت قابل اعتمادی برای قیمت دوج کوین باشد.


در صورتی که دوج کوین موفق به بازیابی از این حمایت مذکور شود ، DOGE با مقاومت فوری در میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه (SMA) در ۰.۱۶۱ دلار و سپس ،SMA ۵۰ روزه در ۰.۱۶۸ دلار روبه رو خواهد شد. پس از آنها ، سطح اصلاحی۲۳.۶٪ فیبوناچی در ۰.۱۷۹ دلار دنبال می شود.


مرز میانی الگوی حاکم بر نمودار یعنی سطح ۰.۲۰۹ دلاری ، مقاومت بعدی دوج کوین است ،جایی که SMA ۱۰۰ روزه و سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی باهم برخورد می کنند.


DOGEUSDT 2022 01 22 11 29 08 637784214803449810 300x166 - تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ شنبه 2 بهمن

نمودار روزانه جفت ارز DOGE/USDT سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۰.۲۵۸ دلار مانع سختی است که همزمان از سوی شاخص (MRI) به عنوان سطح مقاومتی ارائه شده است.


در شرایط بسیار صعودی ، مرز بالایی الگوی حاکم در ۰.۳۰۵ دلار، تارگت نهایی گاوها است که در نتیجه ی جهش ۱۰۰ درصدی قیمت حاصل خواهد شد.


با این حال، اگر گاوها نتوانند عملکرد و روند ضعیف بازار را تغییر دهند ، قیمت دوج کوین ممکن است به سمت کف قیمتی ۴ دسامبر(۱۳ آذر) در ۰.۱۳۰ دلار کاهش یابد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0