آکادمی هلاکوئی
1401/04/17
16:50
رمزارز MATIC ممکن است ۲۰ درصد ریزش داشته باشد

پالی گان(MATIC) در سه هفته گذشته بسیار خوب…

پالی گان(MATIC) در سه هفته گذشته بسیار خوب بهبود یافته است که نشان می دهد کریپتو دارای شتاب صعودی است. از سوی دیگر، هنوز اذعان به این واقعیت مهم است که با افزایش نقدینگی و به دنبال آن معکوس شدن اوضاع ممکن است دوباره برای MATIC بد شود.


MATIC اخیرا پس از یک صعود ۱۰۰ درصدی که در ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) آغاز شد، شاهد بازگشت ۳۳ درصدی بود. سپس اصلاح در سطح حمایت ۰.۴۷۷ دلاری تثبیت شد.


در حال حاضر، بازارسازان در تلاش برای جمع‌آوری نقدینگی buy-stop در بالاتر از سطح ۰.۶۲۶ دلار، در بالا بردن قیمت MATIC تا ۴۳ درصد موفق بوده‌اند، اما این روند صعودی در سطح ۰.۵۹۵ دلار مقاومتی را تجربه می‌کند.


در حالی که سازندگان بازار کار خوبی در بالا بردن قیمت MATIC انجام داده‌اند، باز هم می‌تواند معکوس شود. سقف های مساوی که در حدود ۰.۵۹۵ دلار تشکیل شدند را می توان به عنوان یک شکل گیری الگوی دو سقف(double top) که می تواند نشان دهنده پایان روند صعودی MATIC باشد، در نظر گرفت.


صعودی برای MATIC در هر صورت حدود ۰.۶۲۶ دلار است. تنها راه برای MATIC برای آزمایش مجدد مانع مقاومت ۰.۶۸۶ دلار، بستن کندل چهار ساعته در بالای این سطح است که مانع را به یک سطح حمایتی تبدیل می کند.


از سوی دیگر، اگر MATIC یک کندل چهار ساعته را زیر سطح حمایت ۰.۴۷۷ دلار ببندد، می تواند مانع مقاومت را تغییر دهد و تز صعودی را باطل کند.


اگر چنین شود، MATIC می‌تواند ۲۰٪ سقوط کند تا سطح حمایت هفتگی را در ۰.۳۸۱ دلار بازبینی کند.


بر اساس CoinMarketCap، این رمزارز پس از ۱۱.۳۵ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۵۷۷۵ دلار معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0