بورس۲۴
1403/07/13
19:38
عرض اندام فولاد سرمد ابرکوه در بازار رسمی میلگرد

بورس ۲۴ : مبادله گران تالار نقره ای در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳)، شاهد عرضه ۱۵۱ هزارتن میلگرد پرمصرف ساختمانی بودند که در نهایت برای ۴۲ هزارتن آن معادل ۲۸.۲ درصد از این عرضه‌ها به توافق برای داد و ستد رسیدند. از میان شرکتهای عرضه کننده، فولاد سرمد ابرکوه شرکت زیرمجموعه «تجلی» با حجم عرضه ای معادل ۱۰ هزارتن موفق به کسب رتبه اول و ثبت ارزش معاملاتی معادل ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال شد.

بورس۲۴ : مبادله گران تالار نقره ای در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳)، شاهد عرضه ۱۵۱ هزارتن میلگرد پرمصرف ساختمانی بودند که در نهایت برای ۴۲ هزارتن آن معادل ۲۸.۲ درصد از این عرضه‌ها به توافق برای داد و ستد رسیدند.


از میان شرکت های عرضه کننده، فولاد سرمد ابرکوه شرکت زیرمجموعه «تجلی» با حجم عرضه ای معادل ۱۰ هزارتن موفق به کسب رتبه اول و ثبت ارزش معاملاتی معادل ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال شد.


التهاب قیمت دلار، رقابت معامله گران بازار میلگرد را هم مانند سایر بازارها بی نصیب نگذاشت و قیمت آن را به ۲۶هزار تومان در هر کیلو رساند.


رقابت داد و ستدگران رینگ نقره ای بورس کالا بر سر محصول میلگرد عرضه شده ؛ ارزشی معادل ۱۴ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال را در کارنامه معاملاتی روز چهارشنبه بورس کالا ثبت کرد که ۱۸ درصد آن سهم محصولات فولاد سرمد ابرکوه بود.


حال آن که ذوب آهن اصفهان شاهد عرضه ۲۰۰۰ تن تیرآهن ۱۴ بود که با تقاضای ۳۶۰۰ تنی همراه شد.این شرکت در تیرآهن های سایز ۱۸ شاهد عرضه ۱۸۰۰ تنی و تقاضای ۲۳۰۰ تنی نیز بود.همچنین در سایز تیرآهن ۲۰ بیش از ۵۰۰ تن عرضه و تقاضای خوب ۷۸۰ تنی را شاهد بود.افزون بر این ، «ذوب» اقدام به عرضه ۷۰۰ تن میلگرد هم نمود که تقاضای ۱۹۰۰ تنی را شاهد بود.


جهان فولاد سیرجان نیز یک قرارداد نقدی عرضه میلگرد به میزان ۳۰۰۰ تن را شاهد بود این قرارداد ۴۶۰۰ تن تقاضا داشته و با نرخ ۲۶.۵ میلیون تومانی معامله شد.


همچنین در یک قرارداد سلف نیز عرضه ۴۸۰۰ تنی و تقاضای ۳۴۰۰ تنی را شاهد بود که این قرارداد نیز با نرخ ۲۵.۷ میلیون تومانی معامله شد.


فولاد سرمد
فولاد سرمد
انتهای خبر

0
0